آموزش عکاسی با موبایل در شب

با بالا رفتن محبوبیت شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی، آموزش عکاسی با موبایل هم علاقه مندان و طرفداران زیادی پیدا کرده است. چگونه می‌توان با دستگاه تلفن همراه خود تصاویر خوبی گرفت؟ قبل از این روزها که تلفن‌های هوشمند به بازار آمده‌اند (البته اگر می‌توانید چنین روزهایی را به خاطر بیارید) گرفتن یک عکس خوب و مورد قبول، یک فرآیند بسیار سخت بود.

شما باید یک دوربین فانتزی و نرم افزاری جهت ویرایش عکس گرفته شده، برای رایانه خود تهیه می‌کردید و همچنین برای یادگیری نحوه استفاده از آن‌ها نیز وقت و انرژی زیادی صرف می‌کردید؛ اما امروزه به لطف حضور دستگاه‌های تلفن همراه و برنامه‌های ویرایشی همراه که در خود دستگاه‌های تلفن همراه موجود هستند.

با کمک آموزش عکاسی با موبایل، عکس‌هایی با کیفیت بالا گرفته و آن‌ها را بدون صرف زیاد زمان، ویرایش کنیم و تمامی این اتفاقات توسط همان دستگاهی است که برای برقراری تماس از آن استفاده می‌کنیم.

برند‌ها در حال جذب شدن به فضای تصاویر با کیفیت هستند، در واقع لازم به ذکر است تصاویر با کیفیت همچنان برای بازاریابی مهم هستند؛ اما اشتباه نکنید: گرفتن یک عکس عالی توسط تلفن هوشمند خیلی هم آسان و راحت نیست. بیشتر اوقات عکس‌های گرفته شده از کیفیت خیلی بدی برخوردار هستند.

اموزش ترفند عکاسی با موبایل
آموزش ترفند عکاسی با موبایل

تاریخچه عکاسی با موبایل

در اوایل دهه 2000 تلفن همراه‌های دوربین‌دار، در جهان رونمایی شدند. در آن زمان تلفن‌های همراهی که دارای دوربین عکاسی بود برای تمام جهانیان، تازگی داشت؛ زیرا در حین سریع‌تر عمل کردن، قابل حمل هم بودند. کاربران می‌توانستند عکس‌های بیشتری بگیرند و حتی آن‌ها را از طریق اینترنت و بلوتوث به صورت بی‌سیم به اشتراک بگذارند.

با پیشرفت روزافزون علم و پیدایش گوشی‌های هوشمند در دو دهه اخیر، شاهد تحول عظیمی در تلفن‌های دوربین‌دار و عکاسی با موبایل هستیم. تلفن‌های هوشمند امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که فقط در اختیار عکاسان حرفه‌ای با دوربین‌های پیشرفته DSLR است. این رشد توانست نقش مهمی در ظهور رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.

آموزش عکاسی با موبایل حرفه ای

همان‌طور که گفته شد، تعداد کمی عکس‌های خوب و با کیفیت برای هر فرد در دستگاه تلفن هوشمند وی وجود خواهد داشت. لذا برای بهبود فرآیند عکاسی با موبایل خود، این نکات زیر را در نظر داشته باشید. توجه کنید که حتماً پس از عکس‌برداری، از برنامه‌های ویرایش عکس خوب در تلفن هوشمند استفاده نمایید. در ادامه آموزش عکاسی با موبایل شما را با اجزای اصلی دوربین موبایل آشنا خواهیم کرد.

اکثر تلفن‌های دوربین‌دار از ویژگی بزرگنمایی دیجیتالی برخوردار هستند. تعداد کمی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال هستند. به برخی از تلفن‌های همراه می‌توان دوربین خارجی متصل کرد.

تلفن‌های Windows را می‌توان به نحوی تنظیم کرد که حتی اگر تلفن خاموش باشند، دوربین دستگاه کار کند. تلفن‌های دوربین‌دار جدید، می‌توانند ویدیوهای پیشرفته‌ای با قابلیت حداکثر 4K 60fps تولید کنند و همچنین برای اینکه بتوانیم با عکاسی موبایل و طرز کار دوربین موبایل شانا شویم ابتدا باید با اجزای دوربین آن آشنا شوید که عبارت اند از :

سنسور

سنسور دوربین قسمتی از دوربین است که وظیفه آن جذب نور و تبدیل آن به داده‌های دیجیتالی می‌باشد، این قسمت از حسگر نور، ترانزیستور، تقویت کننده و سخت‌افزارهای مربوط به پردازش تشکیل شده است. سه مشخصه اصلی سنسور تعداد پیکسل‌های حسگر، اندازه حسگر و تکنولوژی مورد استفاده برای جذب و دیجیتال‌سازی نور می‌باشد.

لنز

لنز نور را بر حسگرهای دوربین متمرکز می‌نماید و از تعدادی عدسی پلاستیکی و شیشه‌ای ایجاد شده است. متمرکز نمودن و شکل‌دهی نور، پیدا کردن نقطه فوکوس نهایی تصویر از وظایف لنز می‌باشد. از عدسی شیشه‌ای آن برای افزایش کیفیت و وضوح تصویر استفاده می‌شود. یکی از خصوصیت‌های عدسی پلاستیکی می‌تواند ارزان‌تر و سبک‌تر بودن آن باشد. البته در مطلبی کاملتر انواع لنز دوربین عکاسی را توضیح داده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید.

دیافراگم

به دریچه‌ای گفته می‌شود که بین حسگر و عدسی دوربین قرار می‌گیرد. این قسمت نور متمرکزشده را از خود عبور داده و آن را به حسگر می‌تاباند. تعیین کننده میزان نور عبوری و تنظیم وضوح و فوکوس تصویر، اندازه این دریچه می‌باشد. توجه داشته باشید که این اندازه در دوربین تمام گوشی‌ها ثابت می‌باشد و میزان نور منتقل‌شده غیر قابل تغییر است.

سرعت شاتر

شاتر باعث می‌شود تا راه‌های رسیدن نور به حسگر بسته شود و به عبارتی از رسیدن نور به آن جلوگیری می‌کند. مقیاس سرعت شاتر ثانیه می‌باشد که این سرعت غالباً بر اساس طول بازه زمانی میان باز و بسته شدن شاتر نمایش داده می‌شود.

ایزو (ISO)

میزان حساسیت دوربین به نور را ایزو تعیین می‌کند، امکان تنظیم ایزو توسط برنامه‌های پیشرفته کنترل دوربین گوشی فراهم می‌شود. یعنی بدون آموزش عکاسی با موبایل هم میتوانید عکس های خوبی بگیرید. باید توجه داشت که اگر حساسیت حسگر به نور افزایش پیدا کند، نویز تصویر نیز بیشتر می‌شود.

آموزش اصول عکاسی با موبایل

 در آموزش عکاسی با موبایل به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد تعادل در عکس خود از گزینه Grid استفاده کنید. یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای آموزش عکاسی و بهبود عکاسی با موبایل خود، روشن کردن این گزینه (خطوط شبکه دوربین) است. با فعال کردن این گزینه به هنگام عکس‌برداری، مجموعه‌ای از خطوط بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد که این امکان بر اساس قانون یک سوم در عکاسی ساخته شده است (یک اصل ترکیب عکاسی است که در آن می‌گوید یک تصویر باید به صورت افقی به سه قسمت و به صورت عمودی نیز به سه قسمت تقسیم شود، بنابراین شما دارای 9 قسمت هستید.)

آموزش تکنیک های عکاسی با موبایل
آموزش تکنیک های عکاسی با موبایل

طبق این نظریه، اگر نقاط مورد علاقه خود را در این تقاطع‌ها یا در امتداد خطوط مشخص شده قرار دهید، عکس شما از نظر تعادل، از سطح بالاتری برخوردار خواهد بود و به بینندگان اجازه می‌دهد تا با آن تعامل طبیعی‌تری داشته باشند. اگر خواهان عکس های پرتره با موبایل هستید به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب عکاسی پرتره با موبایل را بخوانید. در این مطلب گرفتن عکس پرتره با موبایل را به طور کامل و دقیق آموزش داده ایم.

آموزش عکاسی برای روشن کردن Grid

دوربین تلفن‌های همراه هوشمند امروزی به طور خودکار روی پیش زمینه موضوعی که از آن می‌خواهید عکس بگیرید، متمرکز می‌شوند، اما هر عکسی که از طریق تلفن همراه هوشمند خود می‌گیرید به صورت پیش فرض، موضوع واضحی ندارد. برای تنظیم مکانی که می‌خواهید لنز دوربین شما فوکوس شود، برنامه دوربین خود را باز کنید و روی صفحه، بر روی موضوعی که می‌خواهید دید را واضح کنید، با انگشت خود، ضربه بزنید.

به عنوان مثال اگر از چیزی در حال حرکت عکس می‌گیرید، برای دوربین شما ممکن است دنبال کردن این موضوع و تمرکز مجدد در صورت لزوم مشکل باشد. برای اطمینان از تمرکز حداکثر سوژه در حال حرکت، روی صفحه ضربه بزنید تا کانون دوربین تلفن همراه شما درست شود. سپس باید یک نماد مربع یا دایره‌ای روی صفحه دوربین شما ظاهر شود تا کانون عکس شما به تمام محتوای داخل آن نماد تغییر یابد.

  • در گوشی‌های با سیستم عامل IOS باید به قسمت «تنظیمات» بروید سپس گزینه «عکس‌ها و دوربین» را انتخاب کنید و Grid را روشن و فعال کنید.در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید، برنامه دوربین را راه اندازی کنید، به «تنظیمات» بروید، در پایین منو تنظیمات گزینه Grid را به «روشن» تغییر دهید.
  •  در آموزش عکاسی به این نکته توجه داشته باشید که فوکوس دوربین خود را تنظیم کنید.

 توجه به فضای خالی در عکس

فضای خالی در واقع فضای اطراف سوژه مد نظر می‌باشد و به سادگی به مناطق اطراف و بین سوژه‌های یک تصویر اشاره دارد و با توجه کردن به این فضا هاريال می‌توانید کیفیت عکاسی خود را از «خوب» به «عالی» برسانید. وقتی فضای خالی زیادی را در یک عکس قرار دهید، سوژه شما بیشتر برجسته می‌شود و واکنش شدید بیننده شما را بر می‌انگیزد. در واقع فضای خالی چه شکلی است؟ اغلب اوقات یک فضای بزرگ از آسمان باز، یک زمینه خالی، یک دیوار بزرگ یا آب یا … است.

بازی با بازتاب نور

توجه داشته باشید در دیدن آسمان منعکس شده بر روی قسمتی از آب سوژه‌ای بسیار ایدئال وجود خواهد داشت؛ زیرا ما عاشق دیدن بازتاب نور هستیم. چشمان جانداران به سمت بازتاب کشیده می‌شوند؛ بنابراین به دنبال فرصت‌هایی برای بازی با بازتاب در عکس‌ها باشید. خیلی موارد برای بازتاب وجود دارد، گودال‌ها، رود یا رودخانه یا جوبی از آب، آینه‌ها، عینک آفتابی، لیوان‌های آشامیدنی و سطوح فلزی فقط چند مورد از آن است.

استفاده از خطوط پیشرو

اگر دقت کرده باشید، معمولاً در برخی از عکس‌ها، خطی وجود دارد که چشم بیننده را به سمت قسمت خاصی از قاب یا بهتر است بگویم، می‌کشاند. به آن‌ها خطوط پیشرو گفته می‌شود. آن‌ها می‌توانند مستقیم یا مدور باشند.

به راه پله‌ها، نماهای ساختمان، مسیرهای قطار، جاده‌ها یا حتی یک مسیر از میان جنگل فکر کنید. خطوط پیشرو برای ایجاد حس عمق در تصویر عالی هستند و می‌توانند عکس شما را به صورت هدفمند طراحی کنند. حتی اگر به طور تصادفی از آن استفاده کرده باشید، متوجه می‌شوید که در عکاسی خود کاملاً به شکل زیبایی رسیده‌اید.

ایجاد تقارن در عکس

تقارن را می‌توان به عنوان «حس مبهم نسبت و تعادل هماهنگ و زیبا» تعریف کرد؛ و تصاویری که دارای تقارن هستند می‌توانند به طرز باورنکردنی چشم نواز باشند.

همچنین یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین روش‌ها برای ساختن عکس استفاده از تقارن است. در هنر عکاسی، «تقارن» معمولاً به معنای ایجاد تصویری است که می‌تواند به دو قسمت مساوی تقسیم شود یا بهتر است بگوییم، عکس متشکل شده است از تصاویری که به صورت آینه‌ای رو به روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که تقارن با بازتاب متفاوت است.

اجتناب از بزرگ نمایی

وقتی از فاصله دور عکس می‌گیرید، بزرگنمایی سوژه خاص شما که در واقع آن را می‌خواهید برجسته نمایید، وسوسه بر انگیز است؛ اما در واقع بزرگنمایی بدترین کار است. انجام این کار می‌تواند عکس را دانه‌دانه، تار یا پیکسلی نشان دهد. پس تا جای ممکن از این کار اجتناب نمایید.

در عوض، سعی کنید به سوژه خود به صورت فیزیکی نزدیک تر شوید. مگر اینکه برای شما خطر آفرین باشد مثلاً عکاسی از یک حیوان وحشی که در این صورت توصیه می‌کنیم فاصله خود را حفظ کنید ولی باز هم از بزرگنمایی کمتری استفاده نمایید تا کیفیت عکس حفظ شود.

یا عکس را از فاصله پیش فرض بگیرید و بعداً آن را با نرم افزارهای برش عکس، در قاب مورد نظر قرار دهید. به این ترتیب، کیفیت را پایین نمی‌آورید. توجه داشته باشید که بهینه‌سازی تصویر بزرگ‌تر آسان‌تر است.

استفاده از نور طبیعی

یافتن یک عکس عالی در تلفن‌های هوشمند که با فلش گرفته شده باشد واقعاً کار دشواری است. در بیشتر اوقات، فلش باعث می‌شود که سوژه‌های موجود در عکس بیش از حد در معرض دید قرار بگیرند، همین امر باعث می‌شود که رنگ‌ها در عکس از حالت طبیعی خود خارج شوند و به رنگ مخالف خود، تغییر داده شوند لذا باعث می‌شود سوژه‌ها مورد نظر چشم نواز نباشد.

جالب است بدانید، کمپانی اپل، جهت داشتن عکس‌های بهتر، شایعه کرده است که فلش آیفون دارای ایراداتی است تا کاربران، کمتر از فلش استفاده نمایند و با این کار از کیفیت عکس‌های بهتر، با رنگ‌های طبیعی‌تر برخوردار خواهند بود.

از منابع نور طبیعی که می‌توانید پیدا کنید، حتی پس از تاریکی هوا استفاده کنید. نور طبیعی به شما این فرصت را می‌دهد تا با سایه‌های سوژه‌ها بتوانید بازی کنید و عکس‌های جذاب‌تری ایجاد نمایید.

یا با سایر منابع نور محیط اشکالی را تولید کنید، مثلاً می‌توانید با عکس ترافیک و ساختمان‌های اطراف یک شبح ایجاد کنید. هنگامی که عکس را گرفتید، با استفاده از امکان “Exposure” موجود در برنامه ویرایش عکس، عکس مورد علاقه خود را تا حدی تغییر دهید که ببینید آیا می‌توانید تصویر را کمی روشن تر کنید، بدون اینکه خیلی پیکسل‌ها نمایان شود؟

استفاده از فلش در روز

گاهی اوقات، استفاده از فلاش دوربین می‌تواند باعث بهبود عکس شود؛ اما به ندرت این کار را در شب انجام می‌دهد. از آنجا که عکس‌های تاریک کنتراست بسیار واضح تری را در برابر فلاش گوشی شما نشان می‌دهد، می‌تواند نور فلاش ناهموار جلوه دهد. با این حال، در فضاهایی که قبلاً روشن شده‌اند، یک فلاش می‌تواند به از بین بردن سایه‌های تاریک پشت صفحه سوژه اصلی شما کمک کند.

هنگام کادر برداری عکس خود، به سایه‌ها یا تاریکی که ممکن است در عکس، بخواهید در آینده پاک کنید، توجه داشته باشید. تنظیم فلاش دوربین گوشی روی «خودکار» تضمین نمی‌کند که تلفن هوشمند شما سایه‌هایی را که می‌خواهید از بین برود تشخیص دهد. فقط به یاد داشته باشید که پس از اتمام کار دوباره فلش را خاموش کنید.

 تنظیم نوردهی عکس

یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین موبایل که باید به صورت دستی تنظیم کنید، میزان نوردهی شماست. ضربه زدن روی صفحه نمایش هنگام روشن بودن دوربین تلفن همراه شما فقط باعث تمرکز مجدد لنز روی سوژه جدید نمی‌شود.

بلکه به طور خودکار میزان نور دوربین را نیز تنظیم می‌کند؛ اما بهتر است آن را با دست تنظیم کنید. برای تغییر نور دوربین تلفن همراه خود، برنامه دوربین خود را باز کرده و روی صفحه ضربه بزنید. با مشاهده مجدد تمرکز لنز، نماد خورشید بسیار کوچک و مقیاس عمودی را مشاهده خواهید کرد. برای تنظیم سطح نور، انگشت خود را به آرامی به سمت بالا و پایین بکشید.

تمیز کردن لنز

حمل یک دوربین گوشی هوشمند شاید راحت تر از دوربین عکاسی حرفه‌ای باشد، اما بدانید که هزینه اصلی آن، محافظت درست از آن است. وقتی بیرون از خانه هستید، تلفن همراه شما معمولاً در جیب یا کیف شما قرار دارد.

در تمام مدت، لنز دوربین دستگاه در حال جمع آوری انواع گرد و غبار و پرزها است. لذا قبل از عکاسی حتماً این لنز را با دستمال نرم تمیز کنید. توجه داشته باشید تا زمانی که شروع به ویرایش عکس خود نکنید، ممکن است قادر به تشخیص میزان کثیف بودن لنز نباشید. پس اطمینان از شفاف بودن لنز قبل از گرفتن عکس، می‌تواند شما را از ابتدا جهت داشتن عکس‌های با کیفیت کمک کند.

آموزش عکاسی با گوشی موبایل
آموزش عکاسی با موبایل حرفه ای

آموزش نکات عکاسی با موبایل

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در آموزش عکاسی با موبایل کمک می‌کند و باعث می‌شود تا عکس‌های خود را درجه یک سازید.

  1. ثابت بودن گوشی باعث کیفیت بهتر عکس‌ها است
  2. تنظیم نوردهی و تمرکز
  3. از HDR استفاده کنید
  4. دامنه داینامیکی بالا (HDR) اصطلاحی است که ممکن است نیاز به کمی توضیح داشته باشد.

برای هر صحنه، منطقه ای با بیشترین میزان روشنایی و همچنین تاریک‌ترین منطقه وجود دارد. هنگامی که تلفن خود را برای عکاسی با موبایل بیرون می‌آورید، دوربین سعی می‌کند صحنه را فاش کند تا بتوانید جزئیات را از روشن‌ترین و تاریک‌ترین مناطق ببینید. به این نوردهی تا حدی بیشتر توجه کنید.

با این حال، سنسور موجود در دوربین هنگام درک تفاوت بین دو حالت روشنایی و تاریکی، محدودیت‌هایی نیز دارد. به همین دلیل قسمت‌هایی از صحنه ممکن است کاملاً سیاه یا کاملاً سفید باشند. سنسور فقط قادر به ضبط تمام اطلاعات موجود در یک تصویر نیست.

HDR چگونه کار می‌کند؟

HDR به عنوان راهی برای ثبت جزئیات در صحنه‌ای که تفاوت زیادی (دامنه دینامیکی) بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین مناطق دارد، معرفی شد. وقتی تنظیمات HDR را برای دوربین تلفن همراه خود انتخاب می‌کنید، به او می‌گویید که یک سری عکس پشت هم بگیرد و سپس آن‌ها را با هم ترکیب کند تا تصویر نهایی ایجاد شود. ابتدا دوربین تلفن همراه در حالت عادی برای دیدن صحنه قرار می‌گیرد.

سپس یک یا دو عکس گرفته می‌شود که تاریک تر از حالت عادی و یک یا دو عکس روشن تر از حالت عادی باشد. سپس، عکس‌ها با هم ادغام می‌شوند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

HDR بهتر است در نور صبح و یا نور عصر فعال بوده و با آن عکاسی کنید. وقتی در حال نور روز در حال عکاسی هستید، به نظر می‌رسد آسمان مصنوعی به نظر برسد زیرا محدودیت‌هایی در این قابلیت تلفن همراه وجود دارد. مسئله این است که میزان نور خورشید در ظهر به طور قابل توجهی بیشتر از باقی مواقع روز است.

آموزش مقابله با نور پس زمینه در عکاسی با موبایل

شرایط نور پس زمینه زمانی اتفاق می‌افتد که سوژه شما در مقابل منبع نور یا پس زمینه روشن قرار گرفته باشد. برای رفع این وضعیت، فقط باید در صورت امکان خود و سوژه را تغییر موقعیت دهید همچنین می‌توانید تنظیمات HDR را امتحان کنید. نقطه کانونی را روی سوژه خود تنظیم کنید. یک عکس بگیرید و ببینید آیا پس زمینه هم‌زمان بهتر در معرض دید است یا خیر.

برای روشنایی سوژه از منبع نور خارجی استفاده کنید. می‌توانید با نور چراغ قوه تلفن همراه دیگری شروع کنید. اگر هنوز نور کافی نیست، یک ثانیه اضافه کنید، یک چراغ قوه تهیه کنید و غیره. اگر هیچ یک از این‌ها جواب نداد، جای خود و سوژه را تغییر مکان دهید.

از خطوط اصلی برای جلب توجه بیننده به موضوع استفاده کنید. خطوط پیشرو بدون سوژه در انتها فقط چشم را از کادر خارج می‌کنند؛ بنابراین از آن وضعیت آگاه باشید و از آن اجتناب کنید. از خود بپرسید، «خطوط اصلی من به کجا اشاره می‌کنند؟» و مطمئن شوید که جوابی وجود دارد. البته پیشنهاد میکنیم هرتکنیکی که در آموزش عکاسی با موبایل میخوانید را حتما به صورت عملی با گوشی خود اجرا کنید.

نرم افزار های لازم برای عکاسی با موبایل

برای بالا بردن کیفیت و سهولت در عکاسی با موبایل باید با نرم افزار های عکاسی حرفه ای با گوشی  آشنا  شوید که ما در این جا به چند تا زا آن اشاره کردیم .

  • برنامه های Adobe: Adobe مجموعه‌ای از برنامه های خود را برای عکاسی با مویابل طراحی کرده است. نمونه ای از محصولات آن یک نسخه کاملاً مناسب موبایل به نام Adobe Lightroom است که بسیار حرفه ای عمل می کند.
  • Adobe Lightroom: یکی از بهترین نرم افزارها جهت عکاسی با موبایل، برنامه Adobe Lightroom می‌باشد. در حقیقت، تمام محصولات نرم افزار Adobe جهت ویرایش تصویر، دارای استاندارد طلایی می‌باشند. از مزایای این نرم افزار فضای کار تمیز و آسان Lightroom می باشد. در این برنامه شما می‌توانید عکس‌های خود را با اصلاح لنز، تقسیم صدا، جلوه‌ها و سایر تنظیمات اساسی ویرایش کنید.
  • ProCam X: یک برنامه دوربین تلفن همراه است که کیفیتی بالاتر از حد متوسط دارد و میزان تعادل رنگ سفید، ISO، فوکوس، سرعت شاتر را کنترل می کند. همچنین امکاناتی چون عکس‌برداری پشت سر هم فیلترهای زمان واقعی، جلوه‌های رنگی و یک فاصله سنج در این برنامه طراحی شده است.
  • Snapseed: بهترین ویرایشگر عکس رایگان در اندروید این برنامه است. انواع مختلفی از ابزارهای ساده و پیشرفته در این نرم افزار طراحی شده است. برای افرادی که به دنبال برنامه های ساده و پرکاربرد هستند بسیار مفید است.
  • Open Camera: به طور کلی، توصیه می‌شود تا ازاین برنامه در تلفن خود استفاده کنید. این برنامه دارای حالت دستی و حالت‌های حرفه ای می باشد که به طور خاص برای سخت افزار دوربین تلفن همراه شما طراحی شده است. کیفیت تصویر در این برنامه بسیار خوب است.

آموزش عکاسی جامع و پیشرفته در تهران

اگر شما هم یکی از طرفداران آموزش عکاسی با موبایل هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که در دوره آموزش عکاسی شرکت کنید تا اول اصول درست عکس گرفتن و کار با ابزارها را یاد بگیرید. کلاس‌های عکاسی برای تمام افراد با هر سطح توانایی برگزار می‌گردد. در این دوره از صفر تا صد مطالب آموزش داده خواهد شد این آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که بهترین و مناسب‌ترین روش برای یادگیری رشته‌های هنری ازجمله رشته عکاسی، شرکت در دوره های آموزشی جامع می باشد. این دوره‌ها در آموزشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود؛ اما توصیه ما به شما این است تا با انتخاب آموزشگاهی که از برجسته‌ترین اساتید و به روز تریم روش‌های آموزشی بهره می‌گیرند، بهترین نتیجه را کسب کنید.

مرکز هنرآموزی بدون شک جز بهترین و معتبرین آموزشگاه‌ها درزمینهٔ آموزش عکاسی می باشد. دوره عکاسی در مجموعه هنرآموزی به صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته می باشد. تمامی مباحث آموزشی بر اساس متدهای روز دنیا توسط اساتید دانشگاهی و برجسته تدریس می‌شود.

همه افراد با هر سطح تحصیلات و سنی، بدون نیاز به گذراندن پیش‌نیاز و صرفاً باعلاقه و پشتکار می‌توانند وارد این رشته شوند و بعد از اتمام دوره مدارک بین‌المللی و معتبر دریافت کنند. دوره های عکاسی در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد و فرد می‌توانند بعد از گذراندن دوره به سهولت وارد بازار کار حرفه ای شود و کسب درآمد کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *