آموزش شینیون مو

پیدایش شینیون مو مربوط به یونان باستان می شود ، در آن دوره زنان آتن معمولاً از سنجاق های دست ساز طلایی یا عاجی جهت بستن موهای خود، استفاده می کردند.اما ریشه ی کلمه ی شینیون مو، فرانسوی بوده و به طور کلی به معنای دیزاین و موآرایی، می باشد. در حرفه ¬ی آرایشگری جمع کردن موهای پشت سر با استفاده از وسیله¬ای مانند سنجاق را شینیون می گویند. در حال حاضر، آرایشگران به یک تعریف جامع و کامل در مورد شینیون رسیده اند و در واقع می توان گفت، جمع کردن و ثابت‌ نگه داشتن موها به فُرم‌های متنوع ،شینیون نام دارد.انجام شینیون حرفه ای به تخصص و تجربه ی کافی و زیادی نیاز دارد و یکی از سخت ترین و هنرمندانه ترین سبک های آرایش مو به حساب می آید.

امروزه اکثر خانم ها، علاقه¬ ی بسیار زیادی به فراگیری هنر آرایشگری پیدا کرده اند و جهت یادگیری آن در دوره آموزش شینیون مناسب با علاقه ی خود شرکت می نمایند. دوره آموزش شینیون مو که یکی از زیر شاخه های آرایش صحیح موی زنانه می باشد، به هنرجویان تمام نکات شینیون مو را آموزش می دهد و به آن ها کمک می کند تا بتوانند علاوه بر آراستن موی خود (جهت حضور در مراسم ها و مهمانی ها )، وارد بازار کار شده و از طریق این رشته ی هنری ایجاد درآمد کنند. شینیون مو،تاثیر مستقیمی بر روی جذابیت دارد،همین امر باعث شده است تا بین خانم ها رونق زیادی پیدا کند. مدل هایی که امروزه جهت شینیون مو از آنها استفاده می شود نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است این مدل ها در حال گسترش بوده و روز به زوز متنوع تر می شوند.

کلاس آموزش شینیون

آشنایی با بازار کار شینیون مو

یکی از پرطرفدارترین هنرها در آرایش و پیرایش، شینیون مو می باشد. این موضوع به طور کامل در دوره های جامع گریم هنر آموزی آموزش داده می شود. هزینه آموزش گریم و میکاپ در صفحه مربوطه آمده است. این رشته ی هنری در میان بانوان سرتاسر جهان، بسیار پرکاربرد و محبوب است.نوآوری و خلاقیت آرایشگران مو، به ویژه در زمینه ی شینیون باعث شده در دنیای امروز مدل های آرایش مو به شدت افزایش پیدا کند. همان طور که بیان شد بستن موها در پشت سر از مدت ها قبل رایج بوده است و قدمت آن به سال هل قبل باز می گردد.

امروزه این هنر تا حدی پیشرفت کرده است، و بازار کار گسترده ای را به خود اختصاص داده است . هنرجویان می توانند با یاد گیری این مهارت و تقویت خلاقیت خود، علاوه بر اخذ مدارک بین المللی و معتبر، وارد بازار کسب و کار شده و درآمد چشمگیری به دست آورند.زیرا شرکت در دوره آموزش شینیون موی زنانه می تواند گام مهمی جهت رسیدن به اهداف یک هنرمند و همچنین کسب درآمد مناسب در این هنر باشد.بازار کار آرایشگرهای مو به ویژه شینیون مو در ایران بسیارخوب و قابل توجه می باشد.سالانه هنرجویان زیادی با کسب مدارک معتبر وارد بازار کار شده و در این رشته هنری فعالیت خود را آغاز می نمایند.

یکی از دلایل داشتن بازار کار پر رونق و خوب این هنر، نیاز تمام سالن های آرایشی به شینیون کارهایی است که به صورت تخصصی و آکادمیک این هنر را فرا گرفته اند.همچنین به دلیل وجود تنوع مدل های اجرایی،لازم است تا از شینیون کار های حرفه ای در سالن های آرایشی استفاده شود. به همین علت باید هنرمندان در این رشته هنری،همیشه به روز باشند و در دوره آموزش شینیون رکت کرده و از تمام مدل های شینیون مو آگاهی داشته باشند.در صورت نیاز توصیه می شود تا آرایشگران ازدیگر هنرمندان ماهر و کار بلد در این در رشته ی هنری، الگوبرداری کنند. شینیون مو در تمام گروه های سنی مخاطب خاص خود را دارد و لازم از تا آرایشگر مو تمام آنها را پوشش دهد.یکی دیگر از حوزه های پردرآمد و کارآمد در رشته ی شینیون مو،تدریس این رشته می باشد.هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی شینیون مو می توانند با کسب مدارک بین المللی، نسبت به تدریس آن اقدام نمایند.

آنچه در کلاس آموزش تخصصی شینیون فرا خواهید گرفت

هنرجویان در دوره آموزش شینیون مو،سبک ها و مدل های جدیدی چون، شینیون موهای کوتاه، شینیون موهای بلند، شینیون های اروپایی، شینیون های خطی، مدل های رایج و پرطرفدار شینیون و … را می آموزند.همچنین با مدل ها و فرم های مختلف صورت آشنا می شوند.از روزگاران قدیم شینیون یکی از روش های بستن موهای زنانه به شمار می رفته است و هر کشوردر این زمینه سبک خاص خود را داشته است.به طور کلی می توان گفت دسته بندی های شینیون مو، بر اساس کشورها بوده و مدل هایی چون ، شینیون فرانسوی، شینیون رومی، شینیون هندی، شینیون کره ای و شینیون روسی،براین اساس نام گذاری شده اند.امروزه این مدل های شینیون مو توسط اساتید بنام در کلاس های آموزش تخصصی شینیون، به هنرجویان آموزش داده می شود.

در دوره آموزش شینیون که به صورت تخصصی برگزار می شود،قبل از شروع آموزش های مدرن، مدل های رایج شینیون مو آموزش داده شده و سپس در مرحله ی بعدی، هنرجویان یاد می گیرند که چگونه بر اساس فرم چهره افراد، مدل های شینیون مناسب را برای آنها انتخاب نمایند. در این دوره ها به هنرجویان چندین مدل شینیون به صورت عملی آموزش داده می شود تا بتوانند پس از چندین بار تمرین، شینیون بی نقصی را ارائه دهند. انتخاب مدل شینیون مناسب و به روز از مهم ترین بخش های انجام شینیون مو محسوب می شود،به همین منظور در دوره های آموزشی شینیون مو، ژورنال های معتبر و شبکه های اجتماعی محبوب که حاوی انواع مدل های شینیون موی جدید طبق آخرین مدل های جهانی می باشد، به هنرجویان معرفی می شود تا با مدل های جدید آشنا شده و پس از تمرین آنها را پیاده سازی نمایند.

یکی دیگر ازمباحث آموزشی که هنرجویان در این دوره آموزش شینیون فرا می گیرند آشنایی با جنس و حالت مو می باشد.لازم است آرایشگران،جنس و حالت موی مشتری را در نظر بگیرند تا ، قبل از شروع شینیون ،اگر موهای مشتری صاف بود در صورت نیاز از ماسک مو و یا موارد دیگر استفاده نمایند.در صورتی که موی های مشتری فر،وز و حالت دار بود، توسط سشوار و مواد مناسب،نسبت به صاف کردن موها اقدام نمایند.در دوره های آموزشی شینیون مو اساتید به هنرجویان نکات زیادی را آموزش می دهند. یکی از نکات قابل تامل در این زمینه توجه به حجم موهای مشتریان می باشد. انتخاب بهترین مدل جهت پرحجم تر نشان دادن موهای کم حجم، بسیار حائز اهمیت می باشد و لازم است شینیون کارها با سلیقه ی خود بهترین مدل را انتخاب نمایند.

همچنین شنیون کارهای حرفه ای باید به شینیون موهای کوتاه و لخت بیشتر توجه داشته باشند و از حالت دهنده و یا ژل های مناسب استفاده نمایند تا موی لخت و کوتاه افراد بعد از چند ساعت مدل خود را از دست ندهند و زیبایی اولیه خود را حفظ نمایند. در دوره های آموزشی شینیون مو به هنرجویان نحوه ی استفاده از وسایل و گیره های تزئینی مو آموزش داده می شود.با انواع کاربردهای آنها آشنا شده ومی آموزند چگونه از وسایل تزئینی مناسبی که با مدل شینیون مشتریان همخوانی داشته باشد، استفاده نمایند.

کلاس آموزش حرفه ای شینیون

موارد آموزشی دوره آموزشی شینیون حرفه ای

از مهم ترین ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای،انتخاب شینیون مناسب با فرم صورت افراد می باشد، که در دوره آموزش شینیون حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود. پس از شرکت در دوره های آموزشی شینیون حرفه ای مو،هنرجویان می توانند عیب و ایرادهای موجود در صورت افراد را توسط شینیون موی صحیح و درست اصلاح نمایند،تا صورت آن ها زیبا تر به نظر برسد. موارد آموزشی دوره شینیون حرفه ای که به هنرجویان آموزش داده می شود عبارتند از:

  • در این دوره ها هنرجویان با مواد و ابزار مورد نیاز جهت شینیون مو آشنا شده و همچنین نحوه ی کار با ابزارها نیز به آنها آموزش داده می شود.
  • در دوره های حرفه ای شینیون مو، هنرجویان با جنس مو، که انواع متفاوتی دارد، آشنا می شوند.
  • نحوه ی صاف و یا فر کردن موها توسط ابزار مختلف، از جمله مواردی است که در این دوره به آن پرداخته می شود.
  • در دوره های آموزشی شینیون مو، هنرجویان یاد می گیرند که چگونه شینیون افراد را برای ساعت های طولانی فیکس کنند.
  • تکنیک های حرفه ای جهت آماده سازی قبل از شروع شینیون چون: براشینگ صحیح مو،ویو کردن مو، بابلیس کشیدن مو و … از مواردی است که هنرجویان در این دوره ها فرا می گیرند.
  • اساتید در این دوره های حرفه ای به هنرجویان می آموزند، چگونه به نحوی درست از سنجاق جهت محکم کاری و تمیز کاری موها استفاده نمایند.همچنین هنرجویان می توانند با شرکت در این کلاس ها، طریقه ساخت گل های خاص اعم از طبیعی و یا مصنوعی را جهت استفاده بر روی سر، بیاموزند.
  • تکنیک های مهم و اساسی در شینیون موهای کم حجم،مانند پوش دادن در دوره آموزش شینیون به هنرجویان آموزش داده می شود.
  • از دیگر موارد آموزشی و کاربردی در این دوره ها طریقه ی نصب موی اضافه ( طبیعی و مصنوعی) و استفاده از انواع ابزار ها پروتز ها برای افراد، می باشد.
  • انواع مدل های، شینیون های کلاسیک، شینیون های خامه ای،شینیون های نخی، شینیون های اروپایی، شینیون های ژورنالی،شینیون عروس و …در این دوره های حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود.
  • جدیدترین متدها، مدل های شینیون و آرایش موی عروس و همچنین نصب تاج و تور عروس در دوره های حرفه ای شینیون مو آموزش داده می شود. همان طور که می دانید شینیون عروس به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد در بین بانوان و ویژگی های منحصربه فردی که دارد لازم است توسط بهترین آرایشگر های حرفه ای و با تجربه انجام شود.

ویژگی های کلاس های آموزش شینیون هنرآموزی

امروزه زیبایی و آرایش مو و صورت در بین تمام اقشار جامعه اهمیت زیادی پیدا کرده است و علاقه مندان به این هنر، تمایل بیشتری به یادگیری حرفه های آرایشگری پیدا کرده اند. آنها می خواهند با گذراندن دوره آموزش شینیون ( آرایش و پیرایش) مو بانوان، فعالیتشان را در زمینه ی مورد علاقه ی خود،هر چه سریع تر آغاز نمایند. اما هنرجویان باید توجه داشته باشند که جهت یادگیری اصولی و درست هر حرفه ای به ویژه حرفه های هنری باید آموزشگاهی را انتخاب نمایند، که دوره های آموزشی خود را به بهترین نحو برگزار می کند. این دوره های آموزشی ویژگی های منحصربفردی دارند که قبل از ثبت نام در آن ، باید مورد بررسی قرار گیرند.

یکی از ویژگی های دوره آرایشگری خوب، بهره مندی از اساتید با تجربه می باشد.جهت تدریس دروس هنری به ویژه آرایشگری مو، به اساتید متخصص و ماهری احتیاج است که در زمینه ی مورد نظر تجربه ی کافی و لازم را داشته باشند.آموزشگاه هایی که جهت تدریس از اساتید مجرب استفاده می کنند، به هنرجویان این امکان را می دهند که تکنیک های بروز شینیون مو را با جدیدترین متدهای آموزشی فراگیرند.ارائه ی مدل¬ های جدید و متنوع و آموزش جامع و کامل آنها به هنرجویان کمک می کند خیلی سریع وارد بازار کار شده و در حوزه ی فعالیت خود، موفق شوند. یکی دیگر از ویژگی های دوره آموزش شینیون آموزشگاه هنرآموزی، آموزش چند مدل شینیون به صورت عملی می باشد. آموزش عملی شینیون به هنرجویان کمک می کند شینیون را روی سر یک مدل تمرین و تکرار کنند و اشکال های خود را برطرف نمایند.

نکات پایانی

مدارک معتبری در پایان دوره به هنرجویان اعطا می شود،. این مدرک ها در سطح بین المللی معتبر بوده و هنرجویان می توانند به سهولت وارد بازار کار حرفه ای شوند .جهت اطلاع ازهزینه دوره با کارشناسان ما در واتساپ و یا از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید .

این مطلب برایتان مفید بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *