دوره آنلاین عکاسی ویژه افرادی که در خارج از کشور هستند و به این رشته علاقمندند.این دوره از مقدماتی تا پیشرفته و به صورت جامع است.کلاس آنلاین عکاسی با شیوه ی تعاملی و با حضور اساتید مجرب در این رشته برگزار می گردد و شیوه ی برگزاری این دوره کاملا به صورت عملی ست و برای حرفه ای شدن هنرجو در بازار کار است.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد جزئیات دوره آشنا شوید.

مزایای دوره های آنلاین عکاسی مرکز آموزش صنعت و معدن

این دوره برای ایرانیان خارج از کشور این شرایط را مهیا کرده که افرادی که تازه مهاجرت کرده بتوانند در کلاس های فارسی زبان شرکت کنند و بتوانند در شغل مورد نظر خود حرفه ای شوند.و قطعا از نظر هزینه نیز بسیار به نفع هنرجو خواهد بود که کلاس را در داخل ایران بگذراند چون شهریه کلاس ها بر اساس تومان محاسبه می شود.

علاوه بر این از مهمترین مزایای دوره عکاسی باید به این نکته اشاره کنیم که موسسه صنعت و معدن بر اصول تعاملی کلاس پایدار است که حضور استاد و هنرجو هنگام برگزاری دوره الزامی ست و به هیچ عنوان کلاس به صورت مجازی برگزار نمی گردد زیرا از بازدهی خوبی برخوردار نیست.حضور استاد سر کلاس باعث می شود که هنرجویان در کنار فیلمی که برایشان پخش می شود ، تمامی اشکالات خود را بپرسند.علاوه بر استاد نیز یک استادیار به صورت 24 ساعته کلاس را پشتیبانی می کند و هنرجویان در هر زمانی که باشد می توانند سوالات خود را از استادیار بپرسند.

مورد دیگر حذف زمان و هزینه ی رفت و آمد است که هنرجو می تواند بیشتر وقت خود را صرف تمرین کند.هنرجویان در طی دوره برای اینکه تمرین بیشتری داشته باشند و با محیط آتلیه آشنا شوند، باید آتلیه ای را برای چند ساعت اجاره کنند تا به تمرین بپردازند.

برگزاری دوره هایی که عکاسی مقدماتی را از پیشرفته جدا می کند مناسب افرادی نیست که می خواهند در سریع ترین حالت ممکن وارد بازار کار شوند و این ویژگی مهم موسسه ی صنعت و معدن است که دوره به صورت جامع است و از صفر تا صد آموزش می دهد.

یکی از مهمترین دغدغه های هنرجویان عکاسی این است که کلاس آنلاین عکاسی شرکت کنیم یا حضوری ؟ ما باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست و هیچ گونه تفاوتی در کلاس آنلاین و حضوری موسسه صنعت و معدن وجود ندارد زیرا سرفصل ها کاملا مشابه است.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره آنلاین و غیر حضوری عکاسی از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

هزینه دوره

هزینه دوره از 2/500/000 تومان تا سقف 7/400/000 تومان متغیر است و وابسته به سطح هنرجو و نظر کارشناسان ما را دارد.علاوه بر شهریه دوره شما تنها به یک دوربین DSLR  احتیاج دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای جذاب بگیرید.خرید دوربین های گران قیمت از طرف مجموعه صنعت و معدن به هیچ عنوان اجبار نمی شود و بهتر است اگر دوربینی تهیه نکردید تا حضور در جلسه کلاس صبر کنید و با مشورت استاد تهیه کنید.اگر هم دوربینی دارید می توانید از همان استفاده کنید.

دوره های آنلاین عکاسی برای ایرانیان خارج

سرفصل های دوره

ترم 1 ) عکاسی عمومی و دیجیتال : در این ترم هنرجو با ساختمان دوربین و محیط کلی آن آشنا می شوند.کادربندی ، سرعت شاتر ، دیافراگم ، عمق میدان ، ایزو و …از مسائل مهم و اولیه ی شناخت رشته عکاسی ست که در کلاس آموزش داده می شود.همچنین از همین ابتدای کلاس با روش های خلاقانه آشنا خواهید شد.

ترم 2 ) عکاسی تکنیکال : در ترم دوم با تکنیک های عکاسی آشنا می شوید .این تکنیک ها مانند : تکنیک پنینگ و موشن ، فریز کردن ، رنگ در آب ، مولتی اکسپوز با فوتوشاپ و …است.فرا گرفتن این تکنیک ها به دلیل استفاده در شاخه های مختلف عکاسی ست مثل عکاسی پرتره ، آتلیه ، صنعتی ، تبلیغاتی ،مدلینگ ، هنری ، ورزشی ، معماری و …است که این شاخه ها را نیز در طول دوره آموزش خواهید دید.

ترم 3 )نورپردازی در عکاسی :ترم سوم مهم ترین ترم رشته عکاسی ست زیرا با مواردی که تا اینجا آموزش دیده اید می توانید عکس های حرفه ای و جذابی بگیرید.در اين ترم انواع فلاش و منابع نور مصنوعی، پرتره و انتخاب لنز مناسب، نورپردازی تمام رخ، نیم رخ، ۴/۳ رخ، انواع نورهای طبیعی، انواع نورسنجی و چگونگی اندازه‌گیری نور، عکاسی در شب و عکاسی ضد نور به هنرجويان آموزش داده می شود.

ترم 4 ) نرم افزارهای عکاسی :در ترم چهارم دو نرم افزار فوتوشاپ و لایت روم را به صورت تخصصی آموزش خواهید دید.

دوره های آنلاین عکاسی ویژه ایرانیان خارج کشور

تجهیزات مورد نیاز

تجهیزات مورد نیاز در شروع کلاس عکاسی فقط یک دوربین DSLR است که قابلیت تنظیم لنز را دارد و برای گرفتن عکس های حرفه ای به کار می رود.

سوالات متداول دانش پذیران

آیا با دیدن آموزش در آموزشگاه می توانیم وارد بازار کار شویم؟

بله .با آموزش های اصولی که در موسسه صنعت و معدن خواهید دید می توانید وارد بازار کار شوید ولی این نکته را در نظر بگیرید که آموزشگاه و استاد خوب تنها ملاک برای حرفه ای شدن نیستند و باید تمرینات بسیار در این زمینه داشته باشید.

چه مدرکی از آموزشگاه دریافت می کنیم؟

پس از پایان دوره و اتمام تمامی جلسات ، مدرک بین المللی به هنرجو اعطا می شود.هنرجویان با این مدرک می توانند وارد بازار کار شوند گرچه امروزه اولین اصل مهم در رشته های عملی، کار و تخصص است که شما در طول دوره متخصص عکاسی خواهید شد.مدرک ارائه شده قابلیت ترجمه دارد و شما می توانید آن را به دارالترجمه تحویل دهید و ترجمه شده آن را تحویل بگیرید همچنین دارای مهر دادگستری نیز هست.

دوره آنلاین عکاسی چقدر زمان می برد؟

طول دوره حدود 5 تا 6 ماه است.

دوره آنلاین بهتر است یا دوره حضوری؟

از آنجایی که سرفصل های عکاسی در موسسه صنعت و معدن مشابه است هیچگونه تفاوتی در کلاس ها وجود ندارد و کیفیت کلاس ها کاملا مشابه است.

در چه زمینه هایی از عکاسی می توان کار کرد؟

شاخه های عکاسی از جمله:

  • ودینگ
  • پرتره
  • آتلیه
  • صنعتی
  • تبلیغاتی
  • مدلینگ
  • معماری
  • هنری
  • ورزشی
  • و…

آیا رشته عکاسی در خارج از کشور بازار کار خوبی دارد؟

بله .رشته عکاسی چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران بازار کار خوبی دارد و اگر در آموزشگاه معتبر ، آموزش اصولی ببینید و تجربه کسب کنید می توانید وارد بازار کار حرفه ای شوید.

این مطلب برایتان مفید بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *