طراحی لباس آنلاین برای شهرستان ها

دوره های پرطرفدار طراحی لباس با شیوه تعاملی از مبتدی تا پیشرفته و به صورت جامع ویژه ی افرادی است که می خواهند وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند.کلاس ها کاملا عملی ست و تمامی اساتید حاضر در مجموعه ، اساتید دانشگاه هستند .برای ورود به این رشته شما به هیچگونه پیشنیازی احتیاج ندارید و می توانید از صفر شروع کنید و به تمام ایده ها خود به صورت اصولی، واقعیت ببخشید.

منظور از شیوه تعاملی کلاس های آنلاین ، ارتباط مستقیم استاد با هنرجو است و در زمان برگزاری کلاس حضور هنرجو به صورت تمام و کمال لازم است تا کلاس بازدهی خوبی داشته باشد.

 

دوره آنلاین طراحی لباس برای شهرستان های کشور

دوره طراحی لباس زنانه جزو مهمترین قسمت های طراحی لباس است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیداکرده است و از درآمد بسیار خوبی نیز ، برخوردار است. پس برای یادگیری این بخش مهم باید از آموزشگاه های معتبر ، آغاز کنید.یادتان باشد که برای حرفه ای شدن در رشته طراحی لباس ، علاقمندی و آموزش اصولی کافی نیست و باید به صورت مستمر تمرین داشته باشید.

دوره آنلاین طراحی لباس ویژه ی افرادی ست که شرایط حضور در کلاس ها را ندارند و می خواهند از آموزشگاه معتبر بهره ببرند.برای حضور در کلاس ها لازم نیست از قبل پیشنیازی داشته باشید و از صفر تا به اجرا درآمدن ایده هایتان ، آموزش خواهید دید.کلاس ها کاملا به صورت عملی برگزار می شود و مخصوص کسانی است که می خواهند وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند.برای یادگیری طراحی لباس ، در انتخاب آموزشگاه حتما دقت لازم را به عمل آورید که آموزشگاه از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

این استانداردها از جمله کیفیت آموزش ،سرفصل های مفید با استانداردهای جهانی، اساتید با تجربه که رشته ی دانشگاهی مرتبط داشته باشند و مدارک معتبر و بین المللی است که مجموعه صنعت و معدن از تمامی استانداردهای بالا برخوردار است.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره آنلاین و نیمه حضوری طراحی لباس از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

مزایای دوره برای شهرستان های کشور

از مزایای دوره آنلاین طراحی لباس باید به چند مورد اشاره کنیم.علاوه بر اینکه کیفیت کلاس ها با هم یکسان است حتی می توان گفت کلاس های آنلاین طراحی لباس مجموعه صنعت و معدن از بازدهی بالاتری نیز برخوردار است ، زیرا کلاس ها از قبل به صورت حرفه ای فیلم برداری می شود و هنگام برگزاری کلاس علاوه بر اینکه استاد حضور فیزیکی دارد ، فیلم نیز برای هنرجویان پخش می شود و در انتهای کلاس ، فیلم با کیفیت ، در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. کلاس های مجازی بسیاری در کل کشور برگزار می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند زیرا استاد سر کلاس حضور ندارد و فقط فیلم در اختیار هنرجو قرار می گیرد که در انتها نتیجه ی خوبی حاصل نمی شود.

کلاس های آنلاین به دلیل شرایط ویژه ای که دارند باعث می شود افراد وقت خود را بیشتر صرف تمرین کنند تا صرف رفت و آمد و همچنین هزینه ی رفت و آمد نیز حذف می شود.حالا دیگر برای افرادی که از شهرستان ها به تهران می آمدند نیز ، این شرایط مهیا شده تا از کلاس ها به صورت آنلاین استفاده کنند.این کلاس های آنلاین برای افراد خانه دار نیز بسیار مناسب است. از دیگر مزایای کلاس آنلاین طراحی لباس باید به این مورد اشاره کنیم که در کنار استاد یک استادیار قرار می گیرد و در زمانی که کلاس به پایان می رسد کار استادیار آغاز می شود و به صورت 24 ساعته کلاس را پشتیبانی می کند و تمامی اشکالات درسی را رفع می نماید.

کلاس آنلاین طراحی لباس برای شهرستانها

سرفصل های دوره

کلاس آنلاین طراحی لباس 6 ترم است که اگر بخواهید در زمینه طراحی لباس حرفه ای شوید باید سرفصل های زیر را بگذرانید:

ترم 1: آشنایی با طراحی فیگور :

در ترم اول طراحی لباس با کشیدن انواع فیگور در حالت های مختلف ( تمام رخ ، نیم رخ ، سه رخ ، کت واک) آشنا خواهید شد. حتی اگر دوره ی نقاشی را نگذرانده باشید نیز میتوانید با اصولی که در کلاس فرا می گیرید به راحتی یک مانکن را روی کاغذ ترسیم کنید. برای اینکه بتوانید لباس های زیبا طراحی کنید باید اصول کشیدن فیگور را آموزش ببینید.

علاوه بر موارد بالا چهره ی تمام رخ و نیم رخ را نیز آموزش خواهید دید.در این ترم با کشیدن انواع دامن ، یقه ، آستین و شلوار نیز آشنا خواهید شد.

ترم 2: جنسیت سازی روی کاغذ و رنگ شناسی تخصصی

در این ترم شما با جنسیت سازی روی کاغذ آشنا خواهید شد در واقع جنسیت هایی از جمله مخمل ، حریر ، تور ، دانتل ، ساتن ، گیپور، بافتنی، پترن دار و…را با روش هایی از جمله مداد رنگی ، گواش، آب رنگ ، مارکر و لاک و …آموزش خواهید دید.اغلب به دلیل اینکه کار با مدادرنگی و مارکر سرعت عمل را بیشتر می کند، از این روش استفاده می شود.مباحث مربوط به رنگ شناسی نیز به صورت جامع و تخصصی آموزش داده می شود. از جمله رنگ های پوست و اینکه چه رنگی با چه رنگ پوستی متناسب است.در مکان های مختلف چه لباس هایی بپوشیم ؟ و از چه رنگ های استفاده کنیم ؟ و …

ترم 3: خلاقیت در طراحی لباس

این ترم مهمترین ترم رشته طراحی لباس است که ایده ها به واقعیت می پیوندند.در پایان این ترم هنرجویان یک لباس زنانه یا مانتو یا لباس مردانه یا بچه گانه طراحی می کنند و با همکاری یک خیاط آن را می دوزند.اگر شما خود یک خیاط باشید به راحتی می توانید لباس طراحی شده ی خود را بدوزید ولی اگر بدون دانش خیاطی وارد این رشته شده اید، جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا مدیریت تیم خود را در این ترم خواهید آموخت و با یکسری از اصطلاحات خیاطی آشنا خواهید شد تا بتوانید با خیاط خود همکاری خوبی داشته باشید.

ترم 4: اکسسوری و تزئینات لباس

در ترم چهارم که یکی از جذابترین و هیجان انگیزترین ترم های طراحی لباس است شما با انواع اکسسوری دوزی ها و تزئینات روی لباس آشنا خواهید شد.این تزئینات به طراح لباس کمک می کند تا به وسیله آن بتواند یکسری از ایرادهای اندامی را پوشش دهد و لباس های فاخر و گران قیمت طراحی کند زیرا همانطور که می دانید تزئینات دستی روی لباس بسیار با ارزش است و مخطبان خاص خود را دارد.

ترم 5: مولاژ

مولاژ به معنای الگوی حجمی ست.یعنی شما آموزش خواهید دید که چگونه به وسیله ی پارچه روی مانکن لباس طراحی کنید و الگوی لباس مد نظرتان را طراحی کنید.این روش یکی از به روزترین روش ها در کل دنیاست.شما در ابتدا به وسیله پارچه های ارزان قیمت مثل متقال آموزش خواهید دید که لباس را روی مانکن طراحی کنید.مانکن ها طوری طراحی شده اند که می توان سایز آن ها را تغییر داد.

ترم 6: نرم افزارهای طراحی لباس

در این ترم با نرم افزارهای طراحی لباس از جمله مارولوس آشنا خواهید شد و به صورت تخصصی این نرم افزار را آموزش خواهید دید.نرم افزار مارولوس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی لباس است که به وسیله آن می توانید در کمترین زمان ممکن ، ایده خود را در فضای سه بعدی طراحی کنید.اغلب کارخانه ها و مزون ها به دلیل سرعت بالایی که باید داشته باشند ، افرادی را استخدام می کنند که به این نرم افزار مسلط باشند.

تجهیزات مورد نیاز

تجهیزات مورد نیاز در هر ترم متفاوت است:

  • در ترم اول و دوم به مداد B2 ، خط کش ، پاک کن ، برگه A3 نیاز دارید و در ترم بعد به چند رنگ مدادرنگی ، و چند رنگ مارکر احتیاج است.اغلب آموزشگاه ها و اساتید هنرجویان را مجبور به خرید تمامی رنگ ها می کنند اما در مجموعه صنعت و معدن، شما می توانید به وسیله ی چند رنگ اصلی ، جنسیت سازی های زیبایی را بیافرینید.
  • در ترم سوم از همان وسیله های ترم دوم استفاده خواهید کرد و همانطور که در بالاتر گفتیم در پایان ترم یک لباس طراحی می کنید و به عنوان ژوژمان خود تحویل خواهید داد.
  • ترم بعدی به وسایلی برای اکسسوری دوزی احتیاج دارید که توسط استاد راهنمایی خواهید شد.
  • در ترم مولاژ به سوزن، پارچه ی متقال، ورق پوستی و مانکن احتیاج دارید. مانکن هایی که با آن تمرین خواهید کرد از ارزان ترین قیمت تا قیمت بالاتر در بازار موجود می باشند و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.
  • در ترم اخر نیز به نرم افزار احتیاج دارید که آموزشگاه در اختیار شما قرار خواهد داد.

دوره آنلاین طراحی لباس برای شهرستانی ها

سوالات متداول

آیا در پایان ترم مدرک دریافت خواهیم کرد؟

بله .در پایان ترم با گذراندن تمام ترم ها مدرک بین المللی به هنرجویان تعلق می گیرد که قابلیت ترجمه دارد و می توانید با ارائه به دارالترجمه مدرکتان را ترجمه کرده و با مهر دادگستری تحویل بگیرید.

ایا برای ورود به رشته طراحی لباس باید نقاشی و خیاطی آموزش دیده باشیم؟

خیر .برای ورود به آموزشگاه صنعت و معدن و ثبت نام در رشته ی طراحی لباس، شما به هیچگونه پیشنیازی احتیاج ندارید و از صفر تا صد در همین آموزشگاه ، آموزش خواهید دید.

ایا کیفیت کلاس های آنلاین با کلاس های حضوری متفاوت است؟

خیر.کیفیت تمامی دوره های آنلاین مجموعه صنعت و معدن با دوره های حضوری یکی است و هیچگونه تفاوتی ندارند .زیرا هر دو کلاس یک سرفصل واحد دارند و کلاس آنلاین مزیتی که دارد این است که علاوه بر حضور استاد سر کلاس ، فیلم نیز در اختیار هنرجویان قرار می گیرد و توسط استادیار ، پشتیبانی 24 ساعته می شود.

آیا برای شرکت در دوره آنلاین باید لپ تاپ داشته باشیم؟

بله برای حضور در کلاس باید به وسیله لپ تاپ آنلاین شوید و از سایت اسکای روم استفاده خواهید کرد.این سایت به دلیل محیط خوبی که دارد کار را برای کاربران خود بسیار راحت کرده است.همچنین برای ترم آخر و نصب نرم افزار روی لپ تاپ به یک لپ تاپ 64 بیتی نیاز است.

آیا برای ثبت نام  می توانیم شهریه را قسطی پرداخت کنیم؟

بله. برای ثبت نام شرایط اقساط در نظر گرفته شده تا هنرجویان بتوانند به راحتی ثبت نام کنند و هزینه خود را در طی ترم بپردازند.

شهریه کلاس آنلاین طراحی لباس چقدر است؟

شهریه کلاس از 2/500/000 تومان تا سقف 7/700/000 تومان متغیر است که بستگی به سطح شما و نظر کارشناسان ما را دارد.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره آنلاین و نیمه حضوری طراحی لباس از طریق واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

این مطلب برایتان مفید بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *