کلاس عکاسی از مبتدی تا پیشرفته و به صورت عملی مناسب افرادی که می خواهند وارد بازار کار این رشته شوند.شما بدون داشتن پیش نیاز و فقط با داشتن یک دوربین dslr می توانید در دوره شرکت کنید و آموزش اصولی را زیر نظر اساتید مجرب این رشته ببینید.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کلاس های عکاسی بپردازیم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی از واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

آموزشگاه عکاسی

شیوه برگزاری دوره های عکاسی به صورت جامع و اجرایی

برگزاری دوره های عکاسی در مجموعه صنعت و معدن به صورت عملی و اجرایی می باشد و با گذراندن این دوره دیگر نیازی به آموزش های بیشتر نخواهید داشت زیرا در این دوره از صفر تا صد عکاسی به شما آموزش داده خواهد شد و به هر آن چه که برای ورود به بازار کار حرفه ای عکاسی نیاز داشته باشید دست خواهید یافت .

کلاس های عکاسی علاوه بر مدرک معتبر و بین المللی باید شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای و کسب درآمد آماده کند و آموزش ها باید مطابق با متد های روز دنیا باشد که برای انجام پروژه ها و لذت بردن از رشته ای که در آن آموزش حرفه ای دیده اید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید .

نکته ای که برای ورود به دوره عکاسی مرکز آموزش خانه صنعت و معدن باید بدانید این است که شما برای شروع این دوره نیازی به گذراندن پیش نیاز نخواهید داشت. البته بعضی از شما عزیزان صرفا برای علاقه شخصی و لذت از عکاسی در دوره های عکاسی ثبت نام می کنید که این موضوع نیز در اجرای پروژه ها و سیاست برگزاری دوره ها لحاظ شده است .

در دوره عکاسی چه مهارت هایی را کسب می کنید ؟

ترم یک : عکاسی عمومی و دیجیتال

در این ترم با اصول اولیه و مبانی عکاسی و مفاهیم آن آشنا خواهید شد . آشنایی با دوربین و تسلط بر منوی آن ، سرعت شاتر و کاربرد دیافراگم درعکاسی ، عمق میدان ، کادربندی و ترکیب بندی و… از جمله مواردی است که دراین ترم آموزش داده خواهد شد.

ترم دو : عکاسی تکنیکال

در ترم دوم تکنیک های مختلف در همه ژانرهای عکاسی ، پرورش خلاقیت در عکاسی و ایده پردازی و استفاده از ابزار و وسایل متفاوت در عکاسی ؛ آشنایی با سبک های مختلف عکاسی مثل عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی معماری ، عکاسی مدلینگ وعکاسی طبیعت … همه این ها مواردی است که به صورت اصولی در این ترم آموزش خواهید دید.

ترم سه : نورپردازی استدیویی در عکاسی

نور مهمترین عنصر در عکاسی است بهتر است بگوییم عکاسی ثبت نور در عکاسی است . شناخت نور و تاثیر آن در عکس از نکاتی است که به عنوان یک عکاس حرفه ای باید توانایی شناخت و به کارگیری اصولی تجهیزات نورپردازی و حتی خلاقیت در استفاده از ابزار و نور را داشته باشید .

بعد از آشنایی با تاثیرات نور و شناخت تجهیزات نورپردازی در آتلیه ، با استفاده از خلاقیت می توانید عکس های خارق العاده ای را ثبت کنید و از عکاسی در آتلیه و جذابیت های آن لذت ببرید . در این ترم انواع نورپردازی وتکنیک های مختلف به شما آموزش داده می شود و شما تکنیک های نورپردازی درعکاسی پرتره ، مدلینگ، صنعتی ، تبلیغاتی و… را به صورت حرفه ای آموزش می بینید .

ترم چهار : نرم افزارادیت عکس در عکاسی

در ترم آخر با آموزش نرم افزارهای تخصصی می توانید عکس هایی که میگیرید را با تغییر کنتراست ، رتوش چهره ، بکگراند سازی ، ساخت آلبوم ژورنالی …و یا ادیت های ظریف و جذاب به یک عکس زیباتر تبدیل کنید . همچنین آماده سازی عکس ها جهت چاپ به شما آموزش داده می شود .  

سوالات علاقمندان به رشته عکاسی برای شرکت در دوره

بعد از اتمام دوره می توانم وارد بازار کار این رشته شوم ؟ -بله ، هدف مجموعه صنعت و معدن آماده کردن هنرجویان خود برای ورود به بازار کار حرفه ای ست.اگر می خواهید کسب و کار خود را داشته باشید ، آتلیه تاسیس کنید ، به عنوان یک فرد مستقل عکاسی کنید ، به عکاسی مدلینگ علاقمند هستید، عکاسی ودینگ برایتان جذاب است و یا عکاسی تبلیغاتی را مد نظر دارید همه و همه را در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن آموزش خواهید دید. آیا گرفتن مدرک برای شروع کار حرفه ای کافی ست ؟ -خیر ، ارزش کار شما به تخصصی است که کسب کرده اید.داشتن مدرک می تواند کمک کننده باشد اما به تنهایی مورد اهمیت نیست و شما باید در دوره هایی شرکت کنید که تمامی آنچه را که در عکاسی به آن نیاز دارید را توسط اساتید با تجربه آموزش ببینید.البته علاوه بر آموزش مفید باید تمرینات مستمر داشته باشید و این نکته را بدانید تا تمرین نکنید ، اشتباهات خود را متوجه نمی شوید. آیا با شرکت در دوره های موسسه صنعت و معدن عکاسی را حرفه ای یاد می گیرم ؟ -بله دوره عکاسی آموزشگاه صنعت و معدن از مبتدی تا پیشرفته مناسب تمامی علاقمندان به رشته ی عکاسی است.شما در ترم های مختلف از منوی دوربین گرفته تا اجرای حرفه ای ترین نورپردازی ها ، به صورت جامع عکاسی را آموزش خواهید دید.و در طی دوره می توانید علاقه ی خود را به شاخه های مختلف عکاسی بسنجید و شاخه ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. هزینه دوره عکاسی چقدر است ؟ -هزینه دوره از 2/500/000 تومان تا سقف 7/400/000 تومان متغیر است و وابسته به سطح شما و نظر کارشناسان ما را دارد.برای شهریه کلاس نیز ، هم می توانید به صورت نقد و هم به صورت اقساط ، طی دوره پرداخت نمایید. آیا لازم است دوره های متفاوت با اساتید مختلف بگذرانم ؟ -خیر . اگر آموزشگاه مناسب را انتخاب کنید دیگر نیازی به گذراندن دوره های مختلف نیست و این تنها اتلاف وقت است.شما در موسسه صنعت و معدن زیر نظر اساتیدی هستید که تحصیلات دانشگاهی مرتبط با عکاسی دارند و سال ها به آموزش عکاسی پرداخته اند. آیا باید دوربین حرفه ای داشته باشم ؟ -بله .زیرا دوره به صورتی ست که برای افراد از صفر تا صد برنامه ریزی شده است و برای اینکه بتوانید وارد بازار کار شوید نیاز دارید که دوربین حرفه ای داشته باشید که این امر با دوربین های کامپکت امکان پذیر نیست

آموزشگاه عکاسی

برای کسب اطلاعات تکمیلی از واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

 
این مطلب برایتان مفید بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *