انتخاب معتبرترین دوره عکاسی آنلاین و آشنایی با کلاس عکاسی آنلاین جهت ورود به بازار کار تخصصی آن و آشنایی با نکات اساسی برای انتخاب آموزشگاه عکاسی ، در ادامه مطلب به شرح هر مطلب میپردازیم.

دوره عکاسی آنلاین

با پیشرفت دنیای عکاسی و توسعه خدمات آموزشی در فضای کلاس های آنلاین دیگر شرکت در دوره عکاسی آنلاین با کیفیت کلاس های تهران کار غیرممکنی نیست.این دوره توسط آموزشگاه هنرآموزی و مدرسین بنام و مجرب شهر تهران برگزار می گردد.

کلاس طوری برنامه ریزی شده است که برای تمامی عزیزانی که دور از شهر تهران هستند با حداقل رفت و آمد و با ذخیره ساعت می توانند از به روز ترین و کامل ترین آموزش های عکاسی در شهر تهران بهره ببرند.

همچنین افراد بعد از اتمام دوره ، می توانند در شهر محل زندگیه خود برای راه اندازی آتلیه یا کسب و کاری که مربوط به عکاسی می شود ، فعالیت حرفه ای خود را شروع کنند.بر همین اساس است که هنرآموزی یکی از اهداف خودش را شکوفاسازی و توانمندسازی نیروی کار در تمام دنیا (چه در داخل و چه در خارج از کشور) برنامه ریزی کرده است .

در دوره آنلاین عکاسی؛ تمامی اصول و نکات ریز و درشت عکاسی به شما آموزش داده می شود.با شرکت در کلاس عکاسی آنلاین میتوانید به بازار کار آن که امروزه خواستار زیادی دارد و بسیار پررونق است وارد شوید.افزایش اهمیت تبلیغات و گسترش استفاده از فضای مجازی و سوشال مدیا در حیطه های مختلف، نیاز به داشتن عکس های باکیفیت را افزایش داده است.

عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره و بسیاری از شاخه های دیگر عکاسی طبق نیاز های عمده‌ای که با این صنعت تعریف می شود، به وجود آمده‌اند. برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای در هر زمینه‌ای، ابتدا باید کار با دوربین و اصول اولیه را یاد بگیرید. یکی از بهترین راه ها شرکت در کلاس آنلاین عکاسی است.

معرفی دوره عکاسی آنلاین

برگزاری دوره عکاسی آنلاین در آموزشگاه هنرآموزی راه آموزش را برای عزیزانی که در شهرها و کشورهای دیگر سکونت دارند و یا حتی افرادی که شاغل هستند و یا به خاطر برخی از مشکلات نمی‌توانند به صورت حضوری در دوره‌ها شرکت کنند آسان نموده است.

همه‌ی فارسی زبانان در هر کجای دنیا که باشند می‌توانند در کلاس عکاسی با بهترین کیفیت در کنار اساتید مجرب و حرفه ای آموزش ببینند و در پایان دوره مدارک معتبر و بین‌المللی دریافت کنند.

اما مسئله ی مهمی که باید به شما بگوییم انتخاب کلاس آنلاین است.تا به حال در مورد کلاس های آنلاین تعاملی چیزی شنیده اید ؟اجازه دهید در این مورد بیشتر با هم صحبت کنیم.اگر می خواهید به صورت آنلاین دوره بگذرونید باید دوره ای را شرکت کنید که تنها یک پکیج آفلاین و مجازی نباشد. به همین دلیل است که همیشه می گوییم به این مورد دقت کنید.در ادامه مطلب در این مورد بیشتر برایتان توضیح می دهیم.

✔️مشاوره تخصصی

021-48000928

✔️نوع کلاس

به صورت حضوری و آنلاین
✔️سطح دوره از پایه تا پیشرفته

✔️قیمت کلاس

جهت اطلاع تماس بگیرید

کلاس عکاسی آنلاین از مقدماتی تا پیشرفته

 

اولین نکته ی مهمی که بهتر است بدانید این است که در هیچ دوره ی مجازی برای عکاسی شرکت نکنید زیرا که تمامی این پکیج ها تنها چند فیلم ضبط شده هستند که هیچ پشتیبانی ندارند .

اگر فکر می کنید که با چند فیلم ضبط شده عکاسی را حرفه ای آموزش می بینید بهتر است هزینه ی اضافی برای این پکیج ها پردخت نکنید زیرا فیلم های رایگان را می توانید به راحتی از سایت ها و یا اینستاگرام دانلود کنید.اما در غیر این صورت اگر می خواهید حرفه ای شوید باید حرفه ای آموزش ببینید. پس به دنبال دوره ای باشید که بتوانید با استادتان به صورت مستقیم در تعامل باشید.

کلاس آنلاین عکاسی در مرکز هنرآموزی از مقدماتی تا پیشرفته برگزار می گردد.این دوره که به صورت جامع است از مبتدی ترین قسمت عکاسی یعنی ( نحوه ی گرفتن دوربین در دست) به شما آموزش داده میشود.اما حالا نحوه ی برگزاری کلاس آنلاین به چه صورت است ؟

از قبل تمامی مباحث توسط اساتید به صورت کامل ضبط شده است ( فیلم ها در هر جلسه به هنرجویان ارائه می شود تا بتوانند بارها تمرین کنند) و در حین برگزاری کلاس برای هنرجویان به نمایش گذاشته می شود.در همین حال و مابین فیلم ، استاد مربوطه توضیحات بیشتر را به مبحث اضافه می کند و به رفع اشکال می پردازد.(به همین دلیل است که حضور در کلاس آنلاین اجباری ست .

چون اگر هنرجو آنلاین نباشد آن مبحث را از دست می دهد.) در بعضی مباحث هنرجویان در همان لحظه به تمرین می پردازند و در بعضی مباحث هنرجویان تمرین هایی که انجام داده اند را به استادشان ارائه می دهند.و زمانی که کلاس تمام می شود کار پشتیبان ها شروع می شود.هنرجویان تمرین های خود را انجام می دهند و هرجا که سوالی برایشان پیش آید توسط پشتیبان خود رفع می کنند تا به جلسه بعدی برسند.

 

نحوه برگزاری دوره عکاسی آنلاین

 

در کلاس عکاسی آنلاین که در مجموعه هنرآموزی برگزار می‌گردد کیفیت آموزش به گونه‌ای است که دوره‌های عکاسی این مجموعه را منحصر به فرد کرده است.

کلاس آنلاین و نیمه حضوری عکاسی برای تمامی افراد طراحی شده‌اند و برای شرکت در آن ها نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نیست. این کلاس ها کاملاً کاربردی هستند و به گونه‌ای طراحی می شوند که اکثر آموزش ها تنها تئوری نبوده و بعد از اتمام دوره ها هنر آموزان آماده‌ ورود به بازار کار می شوند.

کلاس عکاسی غیرحضوری به شما اجازه ی این را می دهد که زمان خود را تنظیم کنید و بتوانید با راحتی کمتری از خانه و یا محل کارتان، در کلاس ها شرکت کنید.

  • برگزاری دوره‌ها به صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته
  • تدریس توسط اساتید دانشگاهی و مجرب
  • آموزش تکنیک‌های عکاسی بر اساس متدهای روز دنیا و مطابق با استاندارهای بین‌المللی
  • آموزش‌های حرفه ای جهت ورود هنرجویان به بازار کار این رشته
  • برگزاری دوره‌ها به صورت کاملاً اجرایی

کیفیت دوره‌های عکاسی آنلاین و غیرحضوری هیچ تفاوتی با دوره‌های حضوری نخواهد داشت و دارای سرفصل‌های یکسان می‌باشند. با توجه به این که کیفیت آموزش در دوره‌های آنلاین برای مجموعه هنرآموزی اهمیت فراوانی دارد، این کلاس ها پشتیبانی می‌شوند.

پشتیبانی بدین صورت است که در طول دوره یک نفر خبره در امر عکاسی به عنوان استادیار به صورت ۲۴ ساعته هنرجویان را همراهی می‌کند و تا پایان دوره سؤال‌ها و مشکلاتی که برای آن‌ها در تمرین‌ها پیش می‌آید را پاسخ می‌دهد.

در پایان هر جلسه فیلم آموزشی همان جلسه برای هنرجویان ارسال خواهد شد و فرد با تماشا و تکرار فیلم‌های کلاس عکاسی می‌تواند تمرین‌های خود را به آسانی انجام دهد. ارائه مدارک بین‌المللی و معتبر و صرفه‌جویی در وقت و زمان از دیگر مزیت های کلاس آنلان عکاسی است.

 

اهمیت برگزاری دوره آنلاین عکاسی

 

هنرآموزی با برگزاری کلاس آنلاین و نیمه حضوری عکاسی در چند ترم به شما کمک می کند تا در بهترین شکل و راحت‌ترین شرایط ممکن صفر تا صد عکاسی را یاد بگیرید و با انجام برخی از تمرینات و کسب تجربه، در مدت زمان کوتاه در این زمینه خبره شوید.

در این کلاس ها همه چیز درباره عکاسی گفته می شود و حتی اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشته باشید، با شرکت در کلاس آنلاین و نیمه حضوری عکاسی می توانید تمامی اصول عکاسی را یاد بگیرید و از هنر خود کسب درآمد کنید.

در کلاس آنلاین عکاسی، تمامی اصول و نکات ریز و درشت عکاسی به شما آموزش داده می شود.  عکاسی از دسته هنر هایی است که امروزه خواستار زیادی دارد و بازار کار آن نیز بسیار پررونق است. افزایش اهمیت تبلیغات و گسترش استفاده از فضای مجازی و سوشال مدیا در حیطه های مختلف، نیاز به داشتن عکس های باکیفیت را افزایش داده است.

عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره و بسیاری از شاخه های دیگر عکاسی طبق نیاز های عمده‌ای که با این صنعت تعریف می شود، به وجود آمده‌اند. برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای در هر زمینه‌ای، ابتدا باید کار با دوربین و اصول اولیه را یاد بگیرید. یکی از بهترین راه ها شرکت در کلاس آنلاین عکاسی است.

فیلم زیر نمونه ای از قسمت یک کلاس است که استاد علاوه بر فیلم پخش شده  توضیحاتی را به هنرجویان ارائه می دهد

بهترین دوره طراحی لباس

نحوه ثبت نام در کلاس مجازی عکاسی

برای ثبت نام کلاس آنلاین عکاسی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و اطلاعات کامل ثبت نام را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین می توانید با پر کردن فرم ثبت نام آنلاین درخواست بدهید تا اطلاعات بیشتر برای شما ارسال شود. کارشناسان مجموعه ما به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیم را در مورد انتخاب دوره بگیرید.

هزینه دوره عکاسی آنلاین

هزینه کلاس عکاسی آنلاین و نیمه حضوری با توجه به سطح هنرجو متفاوت است. همچنین هزینه دوره عکاسی به صورت حضوری و آنلاین تفاوت ندارند. برای اطلاع از قیمت های دقیق می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و آن ها به تمامی سؤال های شما در این باره پاسخ می دهند. این دوره ها ۵ تا ۶ ماه طول می کشند.

همچنین استادی که می خواهید با او کلاس بردارید و دوره‌ای که انتخاب می کنید، بازه زمانی اسم نویسی و بسیاری از عوامل دیگر در تعیین قیمت کلاس آنلاین عکاسی نقش دارند. قیمت ها متغیر می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت توضیحات کامل با شماره های سایت تماس بگیرید.

15سال سابقه در آموزش

سرفصل های دوره آنلاین عکاسی

برای شرکت در کلاس آنلاین عکاسی کافیست یک دوربین DSLR داشته باشید و به این هنر علاقه‌مند باشید. عکاسی یک هنر خلاقانه است و بعد از اینکه قوانین اصلی عکاسی را بدانید، می توانید دیدگاه و نگاه خود را به آن اضافه کنید و قاب های خاصی را ثبت کنید. اصول اولیه یکی هستند و با استفاده از آن ها می توانید سبک خود را خلق کنید و دنیا را آن‌طور که دوست دارید نشان دهید.

دوره جامع عکاسی غیر حضوری سر فصل های مختلفی دارد که طی این دوره ها و ترم هایی که می گذرانید، می توانید تمامی هنر های عکاسی مانند آموزش عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره و بسیاری از شاخه های دیگر را در این کلاس ها دنبال کنید.

درواقع اگر نور های مختلف را بشناسید و نحوه استفاده از آن ها را بدانید، عکس های شما بسیار بهتر می شوند. ترم چهارم دوره جامع عکاسی غیر حضوری نیز کار با نرم‌افزارهای عکاسی و ادیت را می آموزید.

درواقع ادیت عکس قدم آخر و لازمی است که باید حتماً انجام شود و اگر آن را به صورت حرفه‌ای و جامع یاد بگیرید می تواند یک انقلاب بزرگ در عکاسی شما باشد. ترم آخر بیشترین تمرکز روی فتوشاپ و ادیت است

  • ترم یک که عکاسی عمومی و دیجیتال است و در این ترم آیتم های زیر آموزش داده می شود :
  1. آشنایی با مبانی عکاسی و ساختمان دوربین
  2. آشنایی با منو دوربین
  3. آموزش کاربرد دیافراگم و شاتر
  4. ایجاد عمق میدان در تصویر
    • در ترم دوم که عکاسی تکنیکال است و همان طور که از نامش مشخص است در این ترم تکنیک های مختلف عکاسی آموزش داده می شود . شناخت انواع شاخه های عکاسی مثل : عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی پرتره ، عکاسی صنعتی ، عکاسی مدلینگ ،عکاسی معماری ، عکاسی ورزشی و… جز موارد آموزشی در ترم دوم است.
    • در ترم سوم اساتید عکاس به آموزش نورپردازی استدیویی می پردازند و هنرجویان را با تجهیزات نورپردازی که شامل ( سافت باکس ها ، رفلکتور ، بیوتی دیش ، رینگ لایت ، شاخه ها ی نور و…. و نحوه کار با آن ها و کاربرد هر کدام در عکاسی آشنا می کنند .شناخت انواع سبک های نورپردازی در عکاسی پرتره مثل نورپردازی رامبراند ، نورپردازی پروانه ای، ریم لایت – اسپیلت و…شناخت و آموزش نورپردازی انواع شاخه های عکاسی نیز در این ترم آموزش داده می شود.
    • در ترم پایانی یعنی ترم چهارم کار با نرم افزارادیت عکس مثل فوتوشاپ به هنرجویان عکاسی آموزش داده می شود و می توانند در این ترم عکس هایی که در ترم های قبل گرفته اند را با سلیقه خود ادیت کنند و آلبوم عکس های خود را طراحی و اجرا کنند .
    • این نکته را به یاد داشته باشید یک عکاس حرفه ای باید بتواند ادیت حرفه ای عکس هایش را انجام دهد.

     

    در فیلم زیر می توانید با سرفصل های دوره آنلاین عکاسی بیشتر آشنا شوید.

نمونه کلاس آنلاین عکاسی هنرآموزی

کلاس آنلاین و نیمه حضوری عکاسی هنرآموزی از مبتدی تا پیشرفته برای علاقه مندان جدی به یادگیری مهارت های عکاسی بصورت عملی و حرفه ای مناسب است که می خواهند با کمترین زمان عکاسی را بصورت حرفه ای بیاموزند.

در این دوره عکاسی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هر آنچه را برای عکاس شدن نیاز دارید یاد خواهید گرفت بطوری که بعد از گذراندن این دوره ها شما با کلیه اصول عکاسی و مطالب عکاسی پایه بصورت تئوری آشنا خواهید شد و بصورت عملی در ساعات جلسات کلاسی با کارکرد دوربین و منوهای دوربین دیجیتال خود آشنایی کامل خواهید یافت.

کلاس آنلاین و نیمه حضوری عکاسی در بهترین شرایط و بالاترین سطح کیفی برگزار می شود و تمامی سرفصل های آن مانند کلاس های حضوری است. به همین دلیل است که هیچ گونه تفاوتی از نظر کیفیت بین کلاس حضوری و آنلاین وجود ندارد.

همچنین شما هنرجویان عزیز که امکان شرکت در کلاس های عکاسی به صورت حضوری را دارید میتوانید با ثبت نام در کلاس عکاسی از خدمات آموزشگاه هنرآموزی به صورت حضوری استفاده کنید.

مشاوره و ثبت نام دوره عکاسی آنلاین

کلاس عکاسی

تجهیزات لازم برای شرکت در کلاس آنلاین عکاسی

برای شرکت در کلاس آنلاین عکاسی به امکانات خاصی نیاز ندارید و کافیست یک دوربین DSLR داشته باشید و به عکاسی نیز عشق بورزید. تمامی اطلاعات به شما داده می شوند و با تمرین و مطالعه می توانید مهارت‌هایتان را ارتقا دهید و به یک عکاس مشهور تبدیل شوید.

همچنین از آنجایی که این کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند، داشتن یک موبایل هوشمند یا کامپیوتر که بتوانید با آن در کلاس ها شرکت کنید نیز ضروری است. اینترنت پرسرعت خوب از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر مودم قطع شود دیگر نمی توانید در کلاس حضور داشته باشید.

جمع بندی

دوره های آموزشی جامع عکاسی آموزشگاه هنرآموزی به دو صورت (حضوری) و (آنلاین و نیمه حضوری) مطابق با استاندارد های بین المللی جهت ورود به بازار کار حرفه ای برگزار می شود.

کلاس آنلاین عکاسی  علاوه بر آموزش اصولی و تخصصی این رشته هنری، تجربه و مهارت های کافی برای ورود به بازار کار را نیز در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب در حین آموزش عکاسی می توانید نمونه کارهای حرفه ای نظیر عکاسی پرتره، عکاسی بوکه و … تهیه کنید و میزان تجربه و مهارت خودتان را در این حرفه افزایش دهید.

دوره آنلاین عکاسی به صورت غیر حضوری و با شیوه تعاملی برای علاقمندان به این رشته در آموزشگاه هنرآموزی ، این دوره به صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته است و هرآنچه که برای ورود به بازار کار حرفه ای عکاسی نیازمندید را خواهید آموخت.

اینستاگرام طراحی لباس

آشنایی با دوره آنلاین عکاسی ویژه بازار کار

این روزها افراد جهت حفظ سلامتی و ترجیحشان برای ماندن در منزل … می توانند جهت آموزش مهارت مورد علاقه خود ، به صورت آنلاین در منزل به یادگیری بپردازند و به سهولت از آموزش یک رشته ی حرفه ای لذت ببرند.تلاش ما بر این است که فرد با یادگیری مهارت ها به صورت کاملا اجرایی بعد از اتمام دوره بتواند بلافاصله وارد بازار کار حرفه ای خود شوند و با کسب مدراک معتبر بین المللی به کسب و کار خود اعتبار دهد.

با گذراندن دوره جامع عکاسی آنلاین در کناراساتید مجرب و برتر کشور در حوزه عکاسی با تحصیلات دانشگاهی ، می توانید حرفه ی عکاسی را مطابق با استانداردهای بین المللی آموزش ببینید و با اتمام دوره مدرک معتبری دریافت خواهید کرد که جهت مهاجرت به کشورهای دیگر معتبر بوده و با مراجعه به دارالترجمه ها در سطح کشور می توانید مدرک خود را برای کشور مقصد ترجمه کنید.

با اینکه در رشته های اجرایی مثل عکاسی مهارت کافی در درجه اول اهمیت قرار دارد اما با داشتن مدارک معتبر بین المللی نیز می توانید به کسب و کار خود اعتبار دهید و برای شروع کار حرفه ای حس اعتماد را در میان مشتریان خود ایجاد کنید .

مزایای کلاس عکاسی غیرحضوری

کلاس آنلاین عکاسی و کلاس نیمه حضوری عکاسی برای تمامی افراد طراحی شده‌اند و برای شرکت در آن ها نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نیست. این کلاس ها کاملاً کاربردی هستند و به گونه‌ای طراحی می شوند که اکثر آموزش ها به صورت عملی بوده و بعد از اتمام دوره هنر آموزان آماده‌ ورود به بازار کار می شوند.

کلاس عکاسی غیرحضوری به شما اجازه ی این را می دهد که زمان خود را تنظیم کنید و بتوانید با راحتی کمتری از خانه و یا محل کارتان، در کلاس ها شرکت کنید.

برای تمامی جلسات ویدیویی هایی با بهترین کیفیت برای شما از قبل آماده شده است که می توانید آن ها را دانلود کنید و اگر نیاز به راهنمایی داشتید نیز می توانید از پشتیبان های تخصصی خود بپرسید.

کلاس ها تعاملی هستند و تنها یک آموزش یک طرفه نمی باشد. بعد از گذراندن کلاس ها نیز تمامی مبانی و چهارچوب های مدرن و اصول پایه‌ی عکاسی را خواهید آموخت. این کلاس ها به‌صورت تصویری هستند و با دیدن تصویر هم کلاسی ها و استاد، جو یادگیری بیشتری ایجاد می شود. از دیگر مزایای آن وجود فایل ها در قالب پاور پوینت، پی دی اف و ویدیو است که می توانید آن ها را نگهدارید و بار ها مرور نمایید.

تازه های عکاسی

کانال تلگرام :

markazeamoozeshi@

اینستاگرام دپارتمان عکاسی :

eduskill.photography@

آدرس:

تهران، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان سازمان برنامه شمالی، نبش لاله شمالی، ساختمان مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان

سوالات متداول در زمینه دوره عکاسی

برای شروع دوره عکاسی چه دوربینی لازم است؟

جهت شروع دوره عکاسی دوربین‌های سری (دی اس ال آر) مورد استفاده قرار می‌گیرد که از هر برندی مثل کانن، نیکون، سونی و … می‌توانید استفاده کنید.

ویژگی های کلاس آنلاین عکاسی چیست ؟

از جمله ویژگی های کلاس آنلاین این است که شما می توانید به جای صرف وقت رفت و آمد بیشتر به تمرین در منزل و آتلیه ها و یا مکان هایی با فضای باز بگذرانید .همچنین از هزینه رفت و آمد شما نیز کاسته می شود.

علاوه بر این ها افراد از جاهای دور و نزدیک حتی از کشور های دیگر نیز می توانند به راحتی به کلاس های آنلاین دسترسی داشته باشند.

رشته عکاسی بازار کار خوبی دارد؟

امروزه با توجه به وابسته شدن همه مشاغل به سایت و شبکه‌های اجتماعی، نیاز به عکاسی و ثبت تصاویر محصولات افزایش یافته است و با یادگیری عکاسی در هر زمینه‌ای که علاقه داشته باشید می‌توانید وارد بازار کار شوید و کسب درآمد بالایی داشته باشید از حرفه‌ی خود لذت ببرید.

کلاس عکاسی آنلاین از نظر کیفیت آموزشی با دوره‌های حضوری تفاوتی دارد؟
  • در مجموعه هنرآموزی به کیفیت سطح آموزش اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود و دوره‌های آنلاین و حضوری از نظر کیفیت آموزشی هیچ تفاوتی با هم ندارند و بدون کم و کاست تمامی سرفصل‌ها به هنرجویان آموزش داده می‌شود.
آیا کیفیت کلاس های آنلاین و حضوری مشابه است؟
  •  بله کلاس های آنلاین و حضوری از یک سرفصل تبعیت می کنند و استادان همگی تحصیلات مرتبط با رشته عکاسی دارند و سال هاست که در این رشته تدریس می کنند.
بعد از اتمام کلاس عکاسی مدرک دریافت می‌کنیم؟

بله. با توجه به این که در رشته‌هایی مانند عکاسی مهارت اجرایی در درجه اول اهمیت قرار دارد اما برای شروع کارتان داشتن مدارک معتبر و بین‌المللی حس اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای به شما می‌بخشد.بعد از اتمام دوره عکاسی به شما مدارک معتبر و بین‌المللی اهدا خواهد کرد.

از چه سنی می‌توان وارد کلاس عکاسی شد؟
  • از سن ۱۴ سال به بالا می‌توان وارد رشته عکاسی شد.
بعد از اتمام کلاس عکاسی در چه زمینه‌هایی می‌توان فعالیت نمود؟
  • بعد از اتمام دوره میتوانید وارد بازار کار عکاسی شوید. به راحتی میتوانید در زمینه های زیر فعالیت کاری خود را آغاز کنید:
    • فعالیت در آتلیه عکاسی (عکاسی ودینگ، نوزاد، پرتره و …)
    • عکاسی مدلینگ (که امروزه بسیار طرفدار دارد)
    • عکاسی تبلیغاتی (غذا، پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و…)
    • عکاسی صنعتی (کارخانه، تجهیزات، ماشین‌آلات و…)
    • عکاسی از محصولات فروشگاه‌ها
    • عکاسی ورزشی
    • عکاسی طبیعت
    • عکاسی حیات‌وحش و حیوانات
    • عکاسی خبری
    • برگزاری نمایشگاه عکاسی
4/5 - (4 امتیاز)