آموزش طراحی لباس مجلسی

یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها در زمینه هنر، طراحی لباس مجلسی می‌باشد. این رشته دارای شاخه‌های زیادی می‌باشد که فرد با توجه به علایق خود رشته مورد نظر را جهت آموزش انتخاب می‌کند. داشتن ایده و خلاقیت از ارکان مهم این رشته محسوب می‌شود. هر چه در زمینه طراحی لباس، دانش و اطلاعات بیشتری، توسط شرکت در کلاس‌ طراحی لباس کسب کنید، بیشتر و راحت‌تر می‌توانید به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. آموزش طراحی لباس به صورت کلی به سه بخش تقسیم می‌شود:

  • آموزش طراحی لباس کودکان
  • آموزش طراحی لباس بانوان
  • آموزش طراحی لباس آقایان

هر کدام از موارد ذکر شده دارای زیر شاخه‌های متعددی می‌باشند به طور مثال: آموزش طراحی لباس نوزاد در زیر شاخه آموزش طراحی لباس کودکان قرار می‌گیرد. همچنین آموزش طراحی لباس عروس در زیر شاخه آموزش طراحی لباس بانوان و آموزش طراحی لباس دامادی در زیر شاخه آموزش طراحی لباس آقایان قرار می‌گیرند. به این نکته توجه داشته باشید که آموزش طراحی لباس مجلسی زیرشاخه تمام موارد ذکر شده می‌باشد.

نخستین گام جهت آموزش طراحی لباس مجلسی، تهیه امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای طراحی می‌باشد و گام بعدی شرکت در دوره طراحی لباس مجلسی به صورت تخصصی است که باعث می‌شود با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های ذهنی خود و پرورش خلاقیت در این زمینه و ترسیم آن‌ها بر روی کاغذ، بهترین نتیجه حاصل شده و به سرعت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

طراحی لباس شب

دوره طراحی لباس مجلسی

امروزه با توجه به افزایش تعداد آموزشگاه‌ها انتخاب بهترین و معتبرترین آموزشگاه کار چندان آسانی به حساب نمی‌آید. آموزشگاه‌های متعددی نه تنها در تهران بلکه در سراسر ایران مشغول به کار هستند و دوره‌های متنوعی در تمام زمینه‌ها برگزار می‌کنند؛ اما یافتن آموزشگاه طراحی لباس که در فضایی آکادمیک بیشترین دانش و اطلاعات را به هنرجو آموزش دهد، یکی از چالش‌های تمام هنرجویان محسوب می‌شود. آموزش صحیح، فضای دوستانه، استفاده از اساتید برتر و نمونه با تحصیلات دانشگاهی و همچنین ارائه مدرک معتبر از خصوصیات یک آموزشگاه عالی می‌باشد که هر فرد جوینده علم و هنر به دنبال آن است.

در حال حاضر مرکز هنرآموزی جز بهترین مراکز آموزشی برای طراحی لباس در تهران در زمینه آموزش طراحی مد و لباس می‌باشد. آموزش صحیح که بر پایه بروزترین متد و دانش ارائه شده در دنیا است، باعث رشد و پیشرفت هنرجویان این مجموعه شده است.

اساتید مجموعه صنعت و معدن از اساتید دانشگاهی هستند و در زمینه مد و طراحی لباس مجلسی فعالیت حرفه‌ای دارند، به همین جهت در مشاوره و راهنمایی هنرجویان جهت تعیین هدف درست و ایجاد انگیزه برای ورود به بازار کار تأثیر بسزایی دارند.

شما با انتخاب این آموزشگاه جهت تحصیل در رشته طراحی لباس، از به روزترین متدهای آموزشی بهره‌مند خواهید شد و در کمترین زمان، یکی از بهترین طراحان لباس این مرز و بوم خواهید شد.

طراحی لباس مجلسی با مداد

دید خوب نسبت به رنگ‌ها، اشکال و آگاهی مختصر از دوخت و برش از مواردی است که یک طراح خوب جهت آموزش طراحی لباس مجلسی باید داشته باشد.

هم چنین بهتر است، طراح لباس دانش و ایده‌های خود را همیشه به روز نگه دارد و به عبارتی از بروزترین تحولات و تغییرات در زمینه طراحی لباس شب مطلع باشد، اخبارهای دنیای مد را دنبال کند و نسبت به رویدادهای این شاخه از هنر آگاهی‌های لازم را به دست آورد تا بتواند با توجه به نیازها و سلایق جامعه خود، لباس‌های زیبایی طراحی کند که موردپسند تمام سلیقه‌ها باشد تا بتواند در حیطه کاری خود موفق شود.

جهت آموزش طراحی لباس مجلسی با مداد ابتدا به چند وسیله نیاز دارید. یک مداد محکم سربی که به راحتی پاک شود، مهم‌ترین وسیله‌ای است که در طراحی لباس باید از آن استفاده کنید.

پس از تهیه مداد سربی حال باید یک کاغذ ضخیم برای طراحی لباس فراهم کنید. جهت اصلاح خطوط و یا تغییر مدل مدنظر بهتر است، از فشار دادن زیاد مداد بر روی کاغذ بپرهیزید تا بتوانید به راحتی طرح کشیده شده را پاک و یا اصلاح نمایید.

همان طور که از نام این دوره آموزشی پیداست، استفاده از خودکار در این دوره طراحی لباس، ممنوع می‌باشد زیرا نمی‌توان طرح کشیده شده را تغییر داد. برای رنگ‌آمیزی طرح کشیده شده و نهایی باید از مداد رنگی استفاده شود تا به یک دید کلی و دقیقی نسبت به لباسی که قرار است دوخته شود، دست پیدا کنید.

 

طراحی لباس مجلسی

آموزش طراحی یقه لباس مجلسی

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود تا طراحی لباس آنلاین موفق، طراحی شکیل و بی نقص یقه می‌باشد. در واقع طراحی یقه برای منحصر به ی فرد جلوه دادن لباس مجلسی یک عامل حیاتی محسوب می‌شود، زیرا مخاطب در نگاه اول پس از صورت متوجه یقه شما می‌شود و این موضوع در دید کلی لباس بسیار تأثیرگذار است. جهت آموزش طراحی یقه لباس مجلسی باید به نوع صورت، مدل و اندازه شانه‌ها، اندازۀ و فرم سینه‌ها، نوع و اندازه‌ی گردن و در کل شکل بدنِ فردی که قرار است لباس را بپوشد، توجه گردد. طراحی یقه لباس در آقایان و بانوان دارای تفاوت‌های چشمگیری می‌باشد که در ادامه به بررسی طراحی چند نمونه از یقه‌ی آقایان و بانوان می‌پردازیم و این تفاوت‌ها را بررسی می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *