جامع ترین دوره طراحی لباس آنلاین با ارائه مدرک بین المللی و معتبر با بهره مندی از بهترین اساتید کشور در مرکز آموزش خانه صنعت و معدن …جهت ارتباط با کارشناسان ما به شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

دروه طراحی لباس آنلاین

دروه طراحی لباس با ارائه مدارک بین المللی

فرد جهت ورود به رشته طراحی لباس نیاز به گذراندن دورس پیش نیاز و یا داشتن پیش زمینه هنری در طراحی نخواهد داشت و به صورت کاملا مبتدی می تواند وارد رشته طراحی لباس شود . در کلاس های طراحی لباس گام به گام از صفر تا 100 آموزش کامل به هنرجویان داده خواهد شد و هنرجو با تکرار و تمرین و تلاش می تواند به سهولت توانایی کشیدن مانکن و جنسیت سازی انواع پارچه وخلاقیت در طراحی لباس های مختلف و…… را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهد .در این دوره فرد با گذراندن تمامی ترم ها موفق به دریافت مدارک بین المللی معتبر از خانه صنعت و معدن خواهد شد و فقط مدرک به کسانی تعلق می گیرد که دوره را به صورت کامل بگذرانند .

دروه طراحی لباس آنلاین

سر فصل های دوره طراحی لباس آنلاین با دوره های حضوری چه تفاوتی دارد؟

دوره های طراحی لباس که در مجموعه صنعت و معدن برگزار می شود بسیار جامع است و فرد بعد از گذراندن این دوره نیازی به گذراندن دوره های دیگری برای تکمیل شدن حرفه خود ندارد و بلافاصله می تواند وارد بازار کار این رشته شود. سرفصل های دوره آنلاین طراحی لباس به شرح زیر است:

  • مبانی نظری مد و طراحی فیگوراتیو
  • رنگ شناسی تخصصی لباس و آموزش جنسیت سازی پارچه های مختلف
  • خلاقیت در طراحی لباس
  • دوخت های تزیینی روی پارچه
  • آموزش مولاژ و الگوسازی بر روی مانکن
  • آموزش نرم افزار تخصصی طراحی لباس

در دوره های طراحی لباس آنلاین نیز تمامی سرفصل هایی که دوره های حضوری تدریس می شود ، بدون کم و کاست به هنرجویان ارائه می شود و می توان گفت هیچ تفاوتی در کیفیت برگزاری دوره نخواهند داشت و تمامی کسانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و یا حتی در کشورهای دیگر سکونت دارند می توانند به سهولت در دوره ها شرکت کنند و در کنار مدرسین مجرب و حرفه ای طراحی لباس و پشتیبانی فوق العاده کادر مجموعه ی صنعت و معدن به بهترین نحو به آموزش حرفه مورد علاقه خود بپردازند .

دروه طراحی لباس آنلاین

هزینه دوره طراحی لباس آنلاین

هزینه طی دوره به دو بخش تقسیم می شود : یکی هزینه لوازم مورد نیاز برای انجام کارهای هنرجو و تمرین و بخش دوم هزینه ای است که طی دوره برای ثبت نام کلاس طراحی لباس به صورت نقد و اقساط دریافت می شود که هزینه ی دوره ها بستگی به سطح فرد در این رشته و نظر کارشناسان خانه صنعت و معدن دارد .

دروه طراحی لباس آنلاین

مشاوره و ثبت نام دوره های طراحی لباس آنلاین

برای ارتباط با کارشناسان دپارتمان طراحی لباس مرکز آموزش خانه صنعت ومعدن جهت مشاوره و ثبت نام ازطریق لینک واتساپ و یا شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی از واتس آپ یا تلفن های زیر با کارشناسان در ارتباط باشید:

کارشناس آموزش: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۸

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

کارشناس آموزش:۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *