دوره آنلاین گریم و میکاپ

در دهه های اخیر،شاهد افزایش اهمیت زیبایی و آرایش صورت هستیم. گریم و میکاپ صورت، امروزه یکی از علایق افراد به شمار می رود به طوری که افراد جهت حرفه ای شدن در این زمینه، در کلاس های آموزشی آرایش و میکاپ صورت شرکت کرده و در صورت تمایل وارد بازار کار می شوند.یکی از شاخه های این هنر، گریم و میکاپ عروس می باشد که به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.
دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ این زمینه را فراهم می کند تا افراد به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوند.با توجه به نوع دوره، افراد با مباحثی مانند آناتومی صورت ، آرایش تخصصی، آرایش مو ، خودآرایی ، کاربرد رنگ و غیره آشنا می شوند.
پس از اتمام موفقیت آمیز کلاس های آرایش ، می توان به عنوان یک آرایشگر و گریمور حرفه ای، مشاورآرایش و میکاپ و … فعالیت نمود.

بازار کار گریم و میکاپ

رشته هنری گریم و میکاپ، یکی از پردرآمدترین شغل های آرایشگری محسوب می شود. بازار کار این شاخه ی زیبایی، بسیار چشم گیر می باشد و هنرجویان می توانند پس از به اتمام رساندن دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ در سالن های آرایشی مشغول به کار شوند و از این راه درآمد کسب کنند. کسب درآمد در این رشته به تجربه،تلاش و خلاقیت میکاپ کار و گریمور بستگی دارد و هر چه تجربه و مهارت بیشتری داشته باشند غالبا می توانند درآمد بیشتری به دست آورند.میکاپ کاران و آرایشگران لازم است جهت فعالیت در سالن های آرایشی برتر در سطح کشور، خلاقیت و مهارت چشمگیری داشته باشند و به عنوان میکاپ کارحرفه ای، در حوزه ی فعالیت خود شناخته شوند. علاقه مندان به رشته ی گریم و میکاپ و دوره های آرایشگریباید توجه داشته باشند که این رشته به تحصیلات دانشگاهی احتیاج ندارد و می توان با تلاش،پشتکار و مهارت به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شد.

یکی از مزایای رشته گریم و میکاپ که باعث علاقه مند شدن هنرمندان به ورود به بازار کار می شود، عدم نیاز به سرمایه اولیه می باشد.و تنها سرمایه ی مورد نیاز جهت شروع کار ابزار و لوازم آرایشی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.هنرجویان پس از دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ ، می توانند در سالن های آرایشی و زیبایی مشغول به کار شوند. البته ممکن است،بعضی از هنرجویان تمایل به تاسیس سالن آرایش داشته باشند. در این صورت آنها پس از اتمام دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ ،با استفاده از سرمایه ی اولیه خود و اخذ مجوز کسب و کار، نسبت به راه اندازی سالن آرایشی اقدام می نمایند. افرادی که علاقه مند به تدریس این رشته ی هنری می باشند، می توانند پس از کسب تجربه و مهارت با شرکت در دوره های تخصصی و اخذ کارت مربیگری از آموزشگاه های معتبر به عنوان مدرس گریم و میکاپ،مشغول به کار شوند.

چرا دوره آموزش گریم و میکاپ؟

در حال حاضر رشته ی گریم و میکاپ یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود و به همین منظور بسیاری از افراد به دنبال فراگیری این رشته ی هنری می باشند.اولین قدم جهت موفقیت در این رشته،شرکت در دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ می باشد زیرا یک آرایشگر و گریمور زمانی می تواند درآمد بالایی در این زمینه کسب کند، که آموزش های لازم را فراگرفته باشد و با استفاده ازخلاقیت و مهارت های خود تلاش نماید رضایت مشتریان را به دست آورد.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود تا دوره های آنلاین گریم و میکاپ به علاقه مندان توصیه گردد، کسب مدارک عالی جهت حضور در بازار کار می باشد زیرا لازم است افراد این دوره را بگذرانند، تا بتوانند مدرک معتبری کسب نمایند. دوره های آنلاین تخصصی گریم و میکاپ به هنرجویان کمک می کند تا مهارت های لازم و مورد نیازشان به دست آورند این دوره ها توسط مدرسان با تجربه و متخصص تدریس می شود.لازم است مدرسان رشته ی گریم و میکاپ از تکنیک ها و متد جدید آرایشگری آگاه باشند و همواره تلاش کنند تا نسبت به نکات آرایشی به روز باشند.

کلاس آنلاین میکاپ به هنرجویان کمک می کند تا با انواع پوست، مواد و لوازم آرایشی، انواع تکنیک ها و سبک های آرایشی آشنا شوند و نحوه ی استفاده و بکارگیری از ابزارهای ذکر شده را به خوبی فراگیرند.همچنین به افرادی که به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند کمک می کند تا با شرکت در این دوره ها،با تکنیک های گریم و آراستن صورت خود آشنا شده و به صورت خودکفا، خودآرایی نمایند.

آموزش آنلاین گریم

سرفصل های کلاس آموزش گریم و میکاپ تخصصی

دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ تخصصی برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای در این زمینه مشغول به کار شوند مفید می باشد.آرایشگران عروس نیز که به مهارت و تخصص خاصی نیاز دارند، لازم است تا با شرکت در این دوره ها،دانش خود در زمینه گریم و میکاپ عروس را تقویت نمایند.این دوره ها به طور کلی دارای سرفصل های مشخصی می باشند که در آموزشگاه های آرایشی تدریس می شوند در ادامه به نمونه ای از سرفصل های آموزشی در کلاس آنلاین گریم و میکاپ تخصصی می پردازیم:

  • یکی از سرفصل هایی که به هنرجویان در دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ تخصصی،در مرحله ی اول آموزش داده می شود آشنایی با انواع پوست ومراقبت از آن،روش های استفاده از ماسک های زیبایی،کاربرد انواع ماسک ها وکرم های مناسب هر پوست،شیوه ی صحیح ماساژ صورت،انواع روش های پاکسازی پوست صورت و… می باشد.در مرحله ی بعد هنرجویان با انواع چهره ها آشنا شده تا بتوانند بهترین گریم و میکاپ را، متناسب با چهره ی افراد ارائه دهند. و همچنین هنرجویان با انواع ابزارها و برندهای گریم و میکاپ و به طور کلی مواد مورد نیاز در این زمینه آشنا شوند.
  • یکی دیگر از سرفصل های دیگر، آموزش تکنیک های گریم صورت بر اساس رنگ پوست افراد می باشد. در این دوره ها به هنرجویان آموزش داده می شود که هارمونی رنگ ها را در میکاپ و گریم صورت رعایت کنند و با تئوری نورها و رنگ ها آشنا شوند.نحوه ی استفاده از ابزارهای مختلف جهت طراحی ابرو،طراحی انواع خط چشم ونصب انواع مژه ی مصنوعی در این دوره ها به هنرجویان آموزش داده می شود.سایه ی چشم انواع مختلفی دارد که در این دوره ها به انواع سایه های خلیجی ، مینیاتوری،عربی،اسموکی،اروپایی و …پرداخته می شود.
  • در این دوره ها یک سرفصل به صورت تخصصی به آرایش و گریم عروس اختصاص داده شده است و هنرجویانی که قصد دارند در زمینه ی آرایش و گریم عروس فعالیت داشته باشند بهتر است با شرکت در این دوره ها علاوه بریادگیری تکنیک های گریم و میکاپ عروس که براساس به روزترین متد های آموزشی، تدریس می شود، میتوانند پایه های هنری خود را در این زمینه تخصصی، تقویت نمایند. در گریم و میکاپ عروس پس از آشنایی با انواع پوست به آموزش زیرسازی انواع پوست، رفع عیوب پوست انواع صورت، پاکسازی و آماده سازی پوست جهت انجام گریم و میکاپ و… پرداخته می شود، سپس اساتید، هنرجویان را با آناتومی صورت آشنا کرده و نحوه ی صحیح، نصب و اکستنشن موقت مژه ی مصنوعی عروس،تکنیک های برجسته تر نشان دادن گونه ها، قرینه سازی چهره ی عروس،هاشور ابرو، افزایش حجم لب ها،انواع سایه ی چشم،کانتور کردن و … را آموزش می دهند.
  • توجه داشته باشید که فرم دهی و متعادل سازی صورت جهت اصلاح عیوب برای هر فرم صورتی آموزش داده می شود. همچنین به انواع سبک های میکاپ و گریم پرداخته می شود.گریم صورت انواع مختلفی دارد که در این دوره ها، گریم های لایت، گریم های کلاسیک، گریم های اروپایی و …آموزش داده می شود.

نحوه برگزاری کلاس های آموزش گریم و میکاپ

دوره آنلاین گریم و میکاپ به صورت آکادمیک و حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه معتبر هنرآموزی برگزار می شود.نحوه ی برگزاری این دوره ها به صورتی برنامه ریزی می شود، که هنرجویان بتوانند گریم و میکاپ را زیر نظر بهترین اساتید مجرب و باتجربه که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند، آموزش ببینند.
برگزاری دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ مزیت های زیادی دارد، که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • آموزش گریم و میکاپ در دوره های آنلاین با بهره گیری از اساتید دانشگاهی و مطرح در این حوزه تدریس می شود.این اساتید با بهره گیری از بروزترین متدهای آموزشی،تمام نکات و تکنیک های گریم و میکاپ را در اختیار هنرجویان قرار می دهند.
  • هنرجویان پس از اتمام دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ می توانند، با کسب مدارک بین المللی و معتبر،وارد بازار کارشوند.
  • مدارک معتبر و بین المللی که پس از گذراندن دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ به هنرجویان ارائه می شود،قابل ترجمه بوده و در صورت تمایل جهت مهاجرت می توان از آنها استفاده نمود.همچنین مدرک دارای مهر دادگستری نیز هست.
  • یکی دیگر از مزایای دوره های آنلاین گریم و میکاپ،صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی رفت و آمد می باشد.
  • برگزاری کلاس آنلاین این امکان را می دهد تا حتی اگر در شهرهای دور نیز هستید، بتوانید به سهولت در این دوره ها شرکت نمایید.
  • در کنار آموزش اساتید در سر کلاس آنلاین و پس از اتمام هر جلسه ی آموزشی،فیلم آموزش همان جلسه را که توسط آموزشگاه با بهترین کیفیت ، فیلم برداری می شود،در دسترس هنرجویان قرار می گیرد و هنرجویان می توانند در فرصت مناسب فیلم را بارها تماشا کرده و مشکلات خود را رفع کنند.
  • کلاس های آنلاین به نحوی برگزار می شود که تعامل استاد و هنرجو فراهم باشد و هنرجویان بتوانند جهت رفع اشکال با استاد خود در تماس باشند .همچنین در کنار استاد یک پشتیبان قرار می گیرد تا به صورت 24 ساعته مشکلات هنرجویان را رفع کند.
  • و به طور کلی اگر نحوه ی برگزاری دوره های گریم و میکاپ به صورت آنلاین باشد،کمک می کند تا هنرجویان بیشتر وقت خود را صرف تمرین کرده و سریع تر به نتیجه دلخواه برسند .

هزینه آموزش گریم و میکاپ

هزینه دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ به دو بخش تقسیم می شود.

  1. لوازم مورد نیاز گریم و میکاپ
  2. شهریه کلاس

در مورد لوازم گریم و میکاپ باید بگوییم که اصلا لازم به خرید لوازم گرون نیست. شما با هر وسیله ای که کارایی داشته باشد می توانید در کلاس ها شرکت کنید. در کنار آن استاد لوازم مورد نیاز را به شما معرفی خواهد کرد . که با توجه به بودجه خود می توانید از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت لوازم را تهیه کنید.
در مورد شهریه کلاس دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ نیز با توجه به دوره 4 الی 5 ماه گریم خیلی مقرون به صرفه خواهد بود که دوره را به صورت جامع و کامل فرا بگیرید تا اینکه در ورکشاپ های 3 الی 5 روزه شرکت کنید و هزینه بسیار بالایی را متحمل شوید . شهریه کلاس از 1 میلیون تومان تا 000/500/5 هزار تومان متغیر است که بستکی به سطح شما و نظر کارشناسان ما را دارد . که البته امروزه با توجه به شرایط هزینه ها ، مرکز آموزش هنرآموزی شرایط ویژه ای برای هنرجویان خود در نظر گرفته است و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی از کل مبلغ ، ثبت نام کرده و مابقی شهریه را طی اقساط پرداخت کنید.

بعد از اتمام دوره میکاپ و گریم عروس،چه توانایی هایی کسب می کنید؟

  • هنرجویان پس از اتمام دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ عروس می توانند با بکارگیری استعداد و خلاقیت خود میکاپ های بی نظیری ارائه دهند.آرایش و میکاپ برای تمام خانم ها اهمیت ویژه ای دارد. در این میان گریم و میکاپ عروس یکی از پیچیده ترین و همچنین سخت ترین شاخه های این رشته محسوب می شود زیرا افراد تمایل دارند در روز عروسی خود به بهترین شکل ممکن آراسته شوند.
  • هنرجویان بعد از اتمام دوره میکاپ و گریم عروس با کسب مدارک معتبر و رسمی می توانند وارد بازار کار شده و در زمینه ی گریم و میکاپ عروس شروع به فعالیت نمایند.در واقع شرکت در این دوره ها کمک می کند تا مدیران و کارآفرینان موفق، در این زمینه وارد بازار کار شوند.
  • یکی از توانایی هایی که هنرجویان بعد از اتمام دوره ی میکاپ و گریم عروس به دست می آورند، انجام گریم و میکاپی است که بسیار ماندگار باشد.زیرا تکنیک هایی به هنرجویان آموزش داده می شود که بتوانند آرایشی انجام دهند، که حداقل 15 ساعت بدون تغییر رنگ بر روی صورت باقی بماند.
  • بعد از اتمام دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ ،هنرجویان می توانند وارد بازار کار شوند.بسیاری از آرایشگران بعد از اتمام این دوره ها و کسب مدارک معتبر و عالی با شرکت در دوره های مربیگری تمایل به تدریس این رشته ی هنری دارند.اما عده ای دیگر جهت ورود با بازار کار با سالن های زیبایی همکاری می کنند و به عنوان گریمور و میکاپ کار عروس در این سالن ها مشغول به کار می شوند.
  • افرادی که دارای سرمایه ی اولیه هستند نیز،پس از طی مراحل قانونی و کسب جواز،اقدام به تاسیس سالن زیبایی خود می نمایند.
    تمام مواردی که ذکر شد بخشی از توانایی هایی است که هنرجویان می توانند با شرکت در دوره های گریم و میکاپ عروس به دست آورند.

نکات پایانی

با شرکت در دوره  آموزش آنلاین گریم و میکاپ می توان از مهارت ها و تجربیات اساتید بهره مند شد.همان طور که قبل تر به آن پرداختیم، برخورداری از مدارک معتبر و بین المللی در تمام رشته های آرایشگری، جهت ورود به بازار کار در این حوزه، بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع با داشتن مهارت های آکادمیک و ارائه ی مدارک معتبر می توان به عنوان یک میکاپ آرتیست وارد بازار کار شد.علاقه مندان به شرکت در کلاس آرایشگری توجه داشته باشند که، آموزشگاه معتبر را انتخاب نمایند تا ازبرترین آموزش های روز دنیا برخوردار شوند.

این مطلب برایتان مفید بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *